Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دراین بازی پربرخورد، اکبریان، داوراین بازی، با کارت زرد‌های پرشماری که، در جریان بازی نشان داد و البته اخراج ساکت الهامی، سرمربی تراکتور، به سوژه روز فوتبال تبدیل شده است.

اصفهانیان، ازداوران پیشکسوت وقدیمی فوتبال، درباره بازی دیروز وداوری آن می‌گوید: وجود حدود ۵۵ خطا، نشانگر این است که یک بازی فیزیکی و خشن انجام شده و داورهم، بازی سختی را قضاوت کرد و چند صحنه از این بازی هم، نیاز به بازبینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی، سرپرست باشگاه تراکتور گفت: داور بازی با اشتباهاتش، تمرکز تیمی ما را گرفت.

به هرحال، دربازی‌های مهم وحساس اینچنینی، بایدمسئولان برگزاری مسابقات، بادوراندیشی وبرنا مه ریزی دقیق، باید زمینه را برای احترام متقابل به بازیکنان وکادرفنی وهوادران فراهم کنند، موضوعی که درپایان بازی دیروز، متاسفانه، با حواشی زیادی همراه بود.

حال باید دید، مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چه برخورد‌هایی با خاطیان خواهند داشت؟

دیروزهم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شجاع خلیل زاده ازپرسپولیس و محمدرضا خانزاده ازتراکتوررا به دلیل رفتار‌های صورت گرفته در بازی، با دستور موقت تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات‌محروم کرده است.

همچنین الهامی، سرمربی تراکتور، برای ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی فراخوانده شده است.

براساس اطلاعیه کمیته انضباطی، حواشی مسابقه به صورت کامل رصد شده و پس از دریافت گزارش ناظران‌احکام خود را در قبال باشگاه‌ها و نفرات متخلف صادر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال جوانان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد

 سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویسی: اگر فدراسیون عرضه ندارد، شورای امنیت ملی وسط بیاید!

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم