Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ آیت‌الله هوشمندی افزود: براساس ارزیابی های اولیه‌ای که انجام شده زلزله خان زنیان خسارت جانی در پی نداشته است.

هوشمندی ادامه داد: خسارت ها تاکنون در حوزه مالی من جمله ریزش دیوار و سقف و شیشه‌های منازل بوده است.

وی اضافه کرد: ارزیابی های اولیه از سطح شهر خان زنیان و مراکز درمانی این شهر حاکی از عدم خسارت جانی بوده است و تنها یک نفر زخمی و شکستگی از ناحیه سر بوده که درمان و اکنون مرخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل جلسه مدیریت بحران در خان زنیان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس برسی های اولیه تاکنون خسارت جانی در پی زلزله خان زنیان رخ نداده است.

آرش اسدپور با بیان اینکه در لحظات آینده جلسه مدیریت بحران استان با حضور معاون عمرانی استانداری فارس در شهر خان زنیان تشکیل خواهد شد،گفت: اطلاعات دقیق تر تا ساعات آینده بصورت دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

وی عنوان کرد: نیروهای امدادی من جمله هلال احمر و اورژانس از دقایق اولیه بعد از بروز زلزله به مرکز این زمین لرزه اعزام شده اند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۱۶:۵۸ دقیقه امروز در عمق ۷ کیلومتری، در شهر خانه زنیان و به فاصله ۴۱ کیلومتری شهر شیراز رخ داد.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qfB خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 زمین لرزه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند