Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:08:38 GMT

شکایت باشگاه تراکتور از داور بازی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۹۷۹

شکایت باشگاه تراکتور از داور بازی پرسپولیس

باشگاه تراکتور از قاضی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس شکایت کرد.

به گزارش مشرق، به دنبال سوت‌های تأثیرگذار داور بازی تراکتور مقابل پرسپولیس، این باشگاه شکایت خود را از داور این بازی، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده و مدیریت باشگاه از صبح امروز (دوشنبه، هفتم بهمن ماه) با حضور در فدراسیون فوتبال، پیگیر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، داور این بازی با زدن سوت‌های مکرر و توقف بازی و همچنین دادن کارت‌های زیاد، سرعت تیم و تمرکز بازیکنان تراکتور را از بین برد و آقای اکبریان باید نسبت به شعارهای قومیتی عکس‌العمل نشان داده و بر اساس مقررات فیفا بازی را متوقف می‌کرد.

منبع: سایت تراکتور

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال تراکتور شکایت داور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ برتر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!

مدافع تیم ذوب‌آهن از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار برابر استقلال انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قریشی پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ در روزی که شایسته باخت نبودیم باختیم. من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. ما مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد شجاعانه بازی کردیم. برد و باخت وجود دارد و به استقلال تبریک می‌گویم، ولی فقط در مورد یک چیزی صحبت می‌کنم. کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهد بگوید روزبه چشمی را در دقیقه 75 اخراج نکرد؟ همه چیز واضح بود.بازی یک - یک بود و ما قطعاً می‌توانستیم برنده باشیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی در پایان مسابقه نیز گفت: ما بیرون از زمین بودیم، اما فیلمش موجود است. احساس می‌کنم این اتفاق به بازی قبل برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • اعلام آرای انضباطی رقابت های جام حذفی/ جریمه پرسپولیس و تراکتور
  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)