Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس باباخانی با بیان اینکه زلزله منطقه خان زنیان خوشبختانه تا کنون تلفات جانی نداشته است از ارسال محموله امدادی به منطقه ارژن و خان زنیان خبر داد و گفت: پس از اعزام و ارزیابی هشت تیم پنج نفره امدادی به این مناطق با هماهنگی‌های انجام شده محموله تجهیزات و اقلام امدادی، زیستی و اسکان اضطراری به مناطق زلزله شده ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ارزیابی از روستا‌های خسارت دیده کمر آباد ارندی، پراشکفت، چهل چشمه، ملک آباد، نسیم آباد، ملک آباد و بن رود توسط تیم ارزیاب انجام شده و گزارش اولیه حاکی از بروز خسارات مالی به منازل مسکونی است و تا این لحظه هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

باباخانی اظهار کرد: به دستور استاندار فارس تیمی متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، فرماندار شیراز، رئیس هلال احمر استان به این مناطق اعزام شده اند و گزارش‌های بعدی از بازدید این تیم به اطلاع مردم شریف فارس خواهد رسید و خوشبختانه آمادگی کاملی برای امداد رسانی به این مناطق وجود دارد.

او در پایان از مردم فارس درخواست کرد با توجه به استقرار تیم‌های امدادی و لزوم برقراری نظم از حضور در این مناطق خودداری کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فارس اقلام امدادی مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس