Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر بسکتبال با برتری شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی بندر امام و شیمیدر قم دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و دوم لیگ‌ برتر بسکتبال عصر امروز _دوشنبه ۷ بهمن ماه_ با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد. در جذاب‌ترین بازی هفته پالایش نفت آبادان و توفارقان آذرشهر با ارائه یک بازی جذاب و نزدیک حسابی هواداران آبادانی را به وجد آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در نهایت با نتیجه ۹۳ بر ۸۷ به سود میزبان به پایان رسید.  

ذوب‌آهن اصفهان در این هفته زیاد از اصفهان دور نشد و در شهرکرد میهمان رعد پدافند هوایی بود و در نهایت توانست به یک پیروزی شیرین دست یابد. جاناتان داگبو بازیکن تازه وارد ذوبی‌ها با کسب ۲۷ امتیاز و ثبت شس ریباند ستاره این بازی بود و توانست خود را به مهران حاتمی ثابت کند.

پتروشیمی بندر امام که میزبان مس کرمان بود با نتیجه عجیب ۹۲ بر ۳۵  میهمان خود را در هم کوبید با این حال پتروشیمی که پیشتر جایگاه دوم جدول را به نفت آبادان داده بود نتوانست این جایگاه را پس بگیرد و در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم هفته مهرام تهران در گرگان مقابل تیم شهرداری این شهر قرار گرفت. گرگانی ها که در شهرکرد همه تیم ها را از نحوه تیغ گذراندند مهرام را نیز شکست دادند تا همچنان با اقتدار در صدر جدول باقی بماند.

 رقابت بین شهرداری ها نیز این شهرداری بندرعباس بود که توانست با اختلاف ۴ امتیازی شورا و شهرداری قزوین را شکست دهد تا همچنان امیدوار به حضور در مرحله پلی‌آف باشد.  

 یکی دیگر از بازی های مهم هفته را آویژه صنعت پارسا مشهد و شیمی دو رقم که با دو امتیاز اختلاف اصلی ترین رقبای هم دیگر برای حضور در پلی آف محسوب می شوند، برگزار کردند. این دیدار به سود  شینیدر پایان یافت تا رقابت دو تیم حسابی داغ شود

نتایج دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به شرح زیراست:

پالایش نفت آبادان ۹۳ – توفارقان آذرشهر ۸۷

رعد پدافند هوایی شهرکرد ۷۲ – ذوب‌آهن اصفهان ۸۴

پتروشیمی بندر امام ۹۲ – صنعت مس کرمان ۳۵

شهرداری گرگان ۶۵ – مهرام تهران ۴۶

نیروی زمینی ۶۳ – اکسون تهران ۸۳

شهرداری بندرعباس ۸۵ – شورا و شهرداری قزوین ۸۱

آویژه صنعت پارسا مشهد ۷۹ – شیمیدر قم ۸۷

کد خبر 407837

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!

محمد درویش، فعال محیط زیست نوشت: وقوع سیلاب و بارندگی مطلوب در پارک ملی کلاه‌قاضی اصفهان در طول چند ساعت اخیر، بی‌شک یکی از بهترین اتفاقات برای زیستگاهی است که شکاف‌های ناشی از فرونشست زمین، در آن بیداد می‌کند. 

یادمان باشد سیل برای سرزمین‌های خشک همواره نشانه برکت و ارتقای حاصلخیزی خاک است. اگر خسارت می‌زند، نشانه نابخردی و ناتوانی ما در تبدیل چالش به فرصت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # بارش باران ، اصفهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!