Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه طالبان ویدیویی از هواپیمای گشت و شناسایی نیروی هوایی آمریکا که بعد از ظهر امروز دوشنبه در ولایت غزنی افغانستان سرنگون شد، منتشر کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه طالبان که امروز دوشنبه در بیانیه‌ای به‌طور رسمی اعلام کرد که یک فروند هواپیمای  آمریکایی را در ولایت غزنی افغانستان سرنگون کرده است، ویدیویی را از لاشه این هواپیما پس از سرنگونی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ظهر امروز دوشنبه در پی سقوط یک فروند هواپیما در ولایت غزنی افغانستان، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که بعداز ظهر امروز در منطقه «سدوخیل» شهرستان «ده‌یک» ولایت غزنی یک فروند هواپیمای آمریکایی که ماموریت اطلاعاتی داشت ساقط شده است.

ذبیح‌الله مجاهد با اشاره به سقوط هواپیمای تروریست‌های آمریکایی در ولایت غزنی اظهار داشت که یک هواپیمای اشغالگران آمریکایی در ولایت غزنی ساقط و تعداد زیادی از افسران سازمان جاسوسی آمریکا کشته شده‌اند.

مقامات نظامی آمریکا چند ساعت پس از سقوط یک فروند نیروی هوایی این کشور در ولایت غزنی افغانستان و پس از آن‌که شرکت هواپیمایی آریانا افغانستان در بیاینه‌ای اعلام کرد که هواپیمای حادثه‌دیده متعلق به این شرکت نبوده است، تأیید کردند که یک فروند هواپیمای E-11 نیروی هوایی آمریکا در افغانستان سقوط کرده است. با این حال آنها اظهارات سخنگوی طالبان مبنی بر اینکه هواپیما از سوی نیروهای طالبان هدف قرار گرفته است را رد می‌کنند.

ادعای پنتاگون: هواپیمای آمریکایی را نیروهای طالبان سرنگون نکرده‌اندمقام آمریکایی سقوط هواپیمای نیروی هوایی این کشور در افغانستان را تأیید کردطالبان: تعداد زیادی از افسران سیا در هواپیمای ساقط شده کشته شدنداولین واکنش آمریکا به سقوط هواپیما در افغانستانفیلم سقوط هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستانسقوط هواپیمای آمریکایی در افغانستان/ احتمال کشته شدن ده‌ها نظامی آمریکایی +عکس‌وفیلم

 

 

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128,1413/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نظامیان آمریکایی اخبار "افغانستان" اخبار "آمریکا" طالبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی اخبار افغانستان اخبار آمریکا طالبان نظامیان آمریکایی اخبار افغانستان اخبار آمریکا طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب در افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف، بارش شدید باران، رعد‌وبرق و سرازیرشدن سیلاب‌ در ۱۷ ولایت کشور هشدار داده است.

این ریاست بارش برف و باران و سرازیرشدن سیلاب‌ را برای فردا (دوشنبه، ۱۰ ثور) در ولایت‌های بدخشان، تخار، سمنگان، بغلان، نورستان، کنر، لغمان، ننگرهار، پنجشیر، کاپیسا، پروان، بامیان، کابل، میدان وردک، لوگر، پکتیا و خوست پیش‌بینی کرده است.

ریاست هواشناسی افغانستان همچنین میزان بارش باران را در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است که در روزهای اخیر شمار زیادی از ولایت‌های کشور شاهد بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب‌ بوده است.

به تازگی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی اعلام کرد که بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در کشور جان هشت نفر را گرفته و سه نفر را زخمی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است