Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@15:00:16 GMT

پپ گواردیولا؛ بهترین مربی، بدترین راننده

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۴۷۶

پپ گواردیولا؛ بهترین مربی، بدترین راننده

روزنامه سان در گزارشی از زندگی پپ گواردیولا خبر داد: پپ طی این مدتی که در منچستر زندگی می‌کند چهار خودرو را اسقاط کرده است.

این روزنامه در مورد مربی ۴۸ ساله می‌نویسد: گرچه گواردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است، اما توان راندن خودرو‌های گران‌قیمت را ندارد.

در این گزارش آمده است: گواردیولا اخیراً به خودرو بنز GLE مشکی خود که قیمت آن بالغ بر ۱۰۵ هزار دلار است آسیب جدی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آن لندرور ۲۰۰ هزار دلاری‌اش به همین بلا گرفتار شد. پیشتر هم خودرو بنتلی GTX۷۰۰ با قیمت ۲۶۰ هزار دلار و مینی‌کوپر ۴۰ هزار دلاری‌اش را دچار صدمه جدی کرد.

سان تاکید می‌کند: این مربی از زمانی که در بارسلونا بود به خاطر رانندگی بدش شهرت داشت. خودرو‌ها مدت طولانی‌ای زیر پایش دوام نمی‌آورند. او یک بار باک خودرو لندرورش را که یک خودرو گازوئیلی است با بنزین پر کرد و این شاید کمترین صدمه‌ای بود که بر این خودرو وارد شد.

هنوز مشخص نیست گواردیولا به خاطر تنوع مدام اتومبیل‌های خود را عوض می‌کند یا بابت زیان‌هایی که به آن‌ها وارد می‌کند؛ به خصوص که تقریباً آینه‌بغل تمامی خودروهایش از همان ابتدا از رده خارج می‌شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی پپ گواردیولا خودرو های گران قیمت بهترین مربیان دنیا رانندگی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته