Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان  به همراه رضااکبری عضو هیات عامل و سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی این سازمان که جهت بررسی محورهای آسیب دیده به بشاگردسفر کرده اند با بیان این مطلب اظهار داشت:  در بازدید امروزاز منظقه بشاگرد علاوه بر مسیرهایی که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفته بود، از چند راه اصلی، روستایی و فرعی آسیب دیده دیگر از جمله در مسیر شهرستان جاسک، بشاگرد و سایر شهرستان ها بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.  معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از بازدید امروز را ارزیابی و نظارت بر عملکرد اکیپ های کاری واقع در مسیر های خسارت دیده از سیلاب در استان هرمزگان عنوان کرد و گفت: با توجه به خسارت های ناشی از سیلاب در استان هرمزگان، علاوه بر ماشین آلاتی که در هفته گذشته به استان اعزام شد، با هدف تجهیز و تقویت گروه های کاری فعال در ترمیم و بازسازی زیرساخت های جاده ای آسیب دیده استان تعدادی دیگر تا هفته آینده اعزام می شوند که مجموع ماشین آلات اعزامی به 35 دستگاه می رسد.  رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از احداث پل خرپایی موقت بر روی رودخانه جگین هرمزگان خبر داد و گفت: این پل به طول 45 متر طراحی و قطعات آن ساخته شده است، تا در نقطه مناسب نصب شود.  وی یادآور شد: تا زمان تکمیل عملیات ساخت پل اصلی مردم می توانند از پل موقتی که نصب خواهد شد، برای تردد و عبور و مرور استفاده کنند..  این گزارش حاکی است  طی این سفر محور میناب - سندرک  ، مرکز بخش رنک مدو ، بخش گافر وپارامون ، محور میناب - سندرک ، محور جکدان به سمت سردشت ، پل جگین بشاگرد ، ورودی محور درپهن و ماشین آلات اداره شهرستان بشاگرد توسط مهندس حسن نیا مورد بررسی و بازدید قرار گرفت. 

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بعد از ظهر امروز استان هرمزگان را به مقصد سیستان و بلوچستان با هدف بازدید و ارزیابی از راه ها و ابنیه فنی آسیب دیده ترک کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر امور عشایری آبدانان گفت: در این شهرستان ۵۲۰ کیلومتر راه عشایری وجود دارد که در بارش‌های اخیر حدود ۲۵۰ کیلومتر آن آسیب دیده است.
 نوروزی افزود: یکی از راه‌هایی که به صورت جدی آسیب دیده؛ راه عشایری دال زرین در مناطق عشایری هزارانی است. 
وی اضافه کرد: این راه از رودخانه دویرج می‌گذرد که بدون پل و ابنیه فنی است و با بارش باران حجم آب رودخانه بالا می‌آید.
 نوروزی اظهار کرد: عشایر از داخل رودخانه برای خانواده و دام هایشان آذوقه می‌برند و تا مشکل پل حل نشود، ۳۵ خانوار عشایری که در آن سوی رودخانه زندگی می‌کنند در مواقع طغیان رودخانه با مشکل مواجه می‌شوند.
 نوروزی مدیر امور عشایری آبدانان تشریح کرد: برای ساخت پل به اعتبار نیاز است که باید تأمین شود.
معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایری استان، گفت: استان ایلام ۲۵۰۰ کیلومتر راه عشایری دارد که بیش از ۲۰۰۰خانوار از این راه‌ها استفاده می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در بارش‌های اخیر بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آسیب جدی دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان