Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، دیروز تعدادی از نمایندگان اصولگرای منتقد یا مخالف دولت در نطق‌ها یا تذکرات خود وزیر خارجه را آماج حملات و توهین‌های خود کردند. از جمله محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان در مجلس که سخنان ظریف را «سخیف» خواند و از هیأت رئیسه خواست تا استیضاح ظریف را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مازنی، عضو فراکسیون امید اما در تذکری شفاهی با انتقاد از این جوسازی‌ها گفت: برخی در داخل کشور برای  افزایش تنش در روابط داخلی و خارجی، انصاف و عدالت را به همگان یادآوری می‌کنیم به راستی چه کسانی فرصت پدید آمده در پی شهادت سپهبد سلیمانی را به کام مردم تلخ و آن را به تهدید تبدیل کردند.

نماینده تهران افزود: آیا آقای ظریف به هواپیمای مسافری شلیک کرد، آیا آقای ظریف اصلاح‌طلبان را به تکه تکه شدن در خیابان تهدید کرد، آیا آقای ظریف خون شهدا را به عنوان وجه‌المعامله با غربی‌ها در رسانه‌ها معرفی کرد و به عزیزان سپاه جسارت کرد.

مازنی با بیان اینکه قدری انصاف داشته باشیم، افزود آیا جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت حداکثری اهل مذاکره و گفت‌وگو نیست، آیا مجلس و دولت در کنار محافظت نظامی از راه‌های دیپلماسی تلاش نمی‌کنند.

دیروز همچنین حدود ۱۰۰ نفر از مخالفان ظریف بدون کسب مجوز در مقابل وزارت خارجه اعتراض کردند.

کد خبر 480934 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین چالشی که برای کلانشهر اراک وجود داشته و دارد جذب و انتقال سرمایه به این شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، نادر قلی ابراهیمی عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای ۱۴۰۳ شش همت است و این برای کلان شهر اراک کافی نیست.

وی افزود: موضوع مورد اهمیت آن است که به چه شکل می‌توان سرمایه و سرمایه‌گذار برای توسعه شهر جذب کرد.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین چالشی که برای کلان شهر اراک وجود داشته و دارد جذب و انتقال سرمایه به این شهر است.

ابراهیمی ادامه داد: برخی شهرها در کشور دارای شرکت توسعه و عمران است و فرصت‌های خوب و قابل سرمایه‌گذاری را در این شرکت مورد توجه قرار داده‌اند و از همه مهم‌تر در این مهم مردم را شریک کرده‌اند، موضوعی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار داشت.

وی با تبریک هفته شورا گفت: ما باید بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که بیش از گذشته در خدمت به مردم و مشارکت با مشاوران، خرد جمعی و هم‌افزایی لازم را برای توسعه و پیشرفت شهر رقم بزنیم.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید روز به روز و لحظه به لحظه برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم، چراکه همه مدیون این مردم هستیم، مردم شریف ایران اسلامی با ایثار و فداکاری همیشه پشت نظام و حاکمیت هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه اراک اولین شهر مهندسی ساز کشور است، افزود: بیش از ۲۶۰ سال از قدمت شهر، زمانی که یوسف خان گرجی که این شهر را بنا کرد، می‌گذرد.

وی با اشاره به سابقه و قدمت تاریخی بازار اراک گفت: در راسته بازار سرپوشیده اراک و هشت گذر آن همه فرصت‌ها و امکانات مورد نیاز یک شهر فراهم شده بوده و موجبات تجارت در این شهر را فراهم کرده است.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در یک برهه‌ای از تاریخ در اراک در حدود ۴۰ کمپانی خارجی در زمینه تولید و تجارت فرش فعالیت می‌کردند.

ابراهیمی تصریح کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم زمانی پای به مجلس می‌گذارد که هیچ تأثیری در لایحه بودجه ۱۴۰۳ و ارقام بودجه برنامه هفتم توسعه ندارند.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی دو نفر از نمایندگان در مجلس جدید هستند و این کفایت نمی‌کند، افزود: یک موضوع مهم برای کلان شهر اراک این است که افق دراز مدت این کلان شهر چگونه و قرار است و به کجا برسد، چه داشته‌هایی دارد و آمایش سرزمینی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چیست چراکه این مهم را ما در حال حاضر نداریم.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمارها توسط سازمان برنامه و بودجه استخراج شده اما نیاز است که این موارد بررسی شود و صحت سنجی آن انجام شود.

ابراهیمی افزود: درخواست بنده از شورا، بررسی موضوع آمایش شهر اراک و چشم‌انداز آن است که در آن فرصت‌های توسعه شهری و حمل و نقل عمومی لحاظ شده باشد و اینکه چند فروشگاه بزرگ در این شهر حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: پس از پایان انتخابات مجلس تاکنون هفت جلسه مجمع منتخبین استان تاکنون برگزار شده و جریان‌سازی خوبی در راستای ایجاد همگرایی ایجاد شده است، در صورتی که بتوانیم در استان این همگرایی ایجاد شده را به هم افزایی تبدیل کنیم نتایج خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به منظور افزایش بهره‌وری باید از فناوری‌های نوین استفاده کرد، یکی از دلایل کم بودن بهره‌وری عدم استفاده از فناوری‌های نوین است.

ابراهیمی با بیان اینکه فناوری‌های نو یکی از پارامترهای پیشران در توسعه و تعالی کشورهای پیشرفته است، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری شهر و استان مرکزی و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند جایگاه بالاتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: سال گذشته در استان مرکزی ۲۲ همت مالیات اخذ شده است که بخشی از این مالیات را می‌توانستیم برای توسعه و تحقیق و توسعه واحدهای دانش بنیان و صنایع مورد استفاده قرار دهیم، چرا که این قوانین موجود است، اما مورد غفلت واقع شده است.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هفته گذشته در مذاکراتی که با وزارت راه صورت گرفت، ۶۰ همت اعتبار برای تکمیل کنارگذر شمالی اراک در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751251

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش