Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به مسئولیت شورای نگهبان، عملکرد مجریان در ایام انتخابات با حساسیت بیشتری نظارت خواهد شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «از اصلاح‌طلب و اصولگرا در قانون ذکری به میان نیامده است، تنها سخن از واجدین شرائط است.
مجری اگر جناحی باشد اصل بی‌طرفی را نقض خواهد کرد و نمی‌تواند مر قانون را اجرا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به مسئولیت شورای نگهبان، عملکرد مجریان در ایام انتخابات با حساسیت بیشتری نظارت خواهد شد.» برچسب ها: کدخدایی ، روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کدخدایی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند