Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حمل و نقل همگانی شهرستان سردشت از صدور بیش از ۷ هزار کارت معاینه فنی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سیروان قادری رییس حمل و نقل همگانی شهرستان سردشت با بیان اینکه تنها یک مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک بنزینی در شهرستان فعالیت دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۱۹۵ خودرو به مرکز معاینه فنی مراجعه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد حدود ۳۶۱ خودرو در مرحله اول مراجعه قادر به دریافت برگ‌های معاینه فنی نشده و در تست‌های معاینه فنی مردود شده اند.

رییس حمل و نقل همگانی سردشت با بیان اینکه ۲۰۳ کارت معاینه فنی خودرو‌ها ابطال شده، تصریح کرد: بیشترین دلیل مردودی مربوط به آلایندگی خودرو‌ها، نبود توازن ترمز‌های عقب و کمک فنر و در رده آخر بازدید ظاهری می‌باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل معاینه فنی سردشت معاینه فنی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳