Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@03:06:45 GMT

جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد ایران می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۲۶۸

جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد ایران می‌شود

امین حسین نقشینه روز سه شنبه افزود: امروز جوی آرام در کشور حاکم است که موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان خواهد شد و هوای این شهرها به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد رسید.

وی اظهار داشت: امروز برای شرق استان کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است و فردا با عبور موج تراز میانی بر روی ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی، بارش‌های پراکنده در این مناطق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت پنجشنبه برای مناطق شرق رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور برای این مناطق بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی شده و شنبه این سامانه علاوه بر این شمال غرب برای مناطقی از غرب، جنوب غرب، دامنه های البرز و زاگرس مرکزی، سواحل غرب و مرکزی دریای خزر نیز تاثیر خواهد گذاشت و موجب بارش برف و باران در این مناطق خواهد شد.

نقشینه افزود: از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر، افزایش دما و وزش باد به نسبت شدید در سواحل و استان اردبیل رخ می‌دهد که موجب افزایش دمای نسبی در این مناطق می‌شود طوری که امروز صبح دمای کمینه اردبیل ۹ درجه شده بود.

غبار محلی در آسمان تهران  

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا تهران غبار محلی خواهد داشت و پنجشنبه وزش باد و جمعه بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده است. همچنین روند تدریجی دما برای تهران رخ خواهد داد، کمینه دمای امروز صبح شمیرانات ۱ درجه زیر صفر و مهرآباد ۱ درجه بود و بیشینه دمای شمیرانات و مهرآباد امروز ۸ درجه بالای صفر خواهد شد.

نقشینه گفت: شهرکرد با دمای ۱۳ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۲ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

۲۳۷

کد خبر 1346648

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کرمان دوباره آبی شد

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایداردر سطح استان پیش بینی می شود.
 
وی افزود:برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدیددر برخی مناطق استان داریم و بارش های ضعیف در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت و فیض آباد با ۲ میلیمتر بیشترین میزان  بارندگی را  داشته اند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی  استان کرمان  تصریح کرد:فهرج  در ۲۴  ساعت گذشته با دمای ۳۷  درجه سانتیگراد، گرم‌ترین  و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد  خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛ سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود