Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر تقویمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق اظهار داشت: با افتتاح این طرح برای بیش از ۲۰ نفر بصورت مستقیم و برای بیش از ۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود.

وی به دیگر طرح های دهه فجر امسال در چاراویماق اشاره کرد و گفت: همچنین ۴۰ طرح عمرانی دیگر در طول ایام دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چاراویماق از عدم پرداخت هزینه انشعابات توسط ادارات و ساکنین خانه های سازمانی شهرستان انتقاد کرد و گفت: تا پایان بهمن ماه باید تمامی هزینه های انشعابات ادارات و ساکنان خانه های سازمانی پرداخت شوند.

تقویمی به انتخابات اسفند ماه امسال و فضای شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در شهرستان آماده است و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در این خصوص همکاری های لازم را دارند.

شهرستان چاراویماق دارای ۲ بخش به نام‌های مرکزی شامل دهستان‌های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب غربی، ورقه و قوری چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب شرقی، یک نقطه شهری به نام قره‌آغاج و ۲۴۸ آبادی است.

۵۲ روستا در بخش مرکزی و ۳۶ روستا در بخش شادیان این شهرستان فاقد دهیاری هستند.

این شهرستان با حدود ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح چاراویماق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح چاراویماق وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح چاراویماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی