Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:55:20 GMT

بارسلونا جایگزین سوارز را پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۵۱۰

بارسلونا جایگزین سوارز را پیدا کرد

رییس باشگاه بارسلونا در یک مصاحبه‌ای اعلام کرد که به دنبال چه بازیکنی برای جایگزینی مهاجم اروگوئه‌ای هستند.

به گزارش مشرق، خوسپ ماریا بارتومئو که در مراسم موندو دپورتیوو حضور داشت درباره امضای قرارداد با رودریگو صحبت کرد. رییس باشگاه بارسلونا گفت: او گزینه روی میز است تا جانشین لوییس سوارز شود.

مهاجم اروگوئه‌ای به دلیل آسیب دیدگی چهار ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

نارضایتی بازیکنان بارسلونا از سرمربی جدید

اظهارات بارتومئو مذاکره باشگاه بارسلونا و والنسیا در رابطه با مهاجم اسپانیایی را تایید کرد. با این حال به نظر نمی‌رسد به آسانی توافق صورت پذیرد. تیم کاتالانی می خواهد به صورت قرضی با رودریگو قرارداد امضا کند و قصد ندارد در قرارداد بندی باشد که مجبور به خرید این بازیکن شود. این در حالی است که والنسیا خواهان ۶۰ میلیون یورو برای این بازیکن در این ماه یا تابستان است.

رودریگو از لحاظ عملکرد با سوارس فاصله زیادی ندارد و تنها گزینه بارسا برای تقویت خط حمله‌اش محسوب می‌شود. امضای قرارداد با لائوتارو مارتینس بعید به نظر می‌رسد و در مورد گزینه‌های دیگری همچون اوبامیانگ و الیور ژیرو باشگاه کاتالانی سکوت کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال بارسلونا بارتومئو لالیگا سوارز والنسیا رودریگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود

مهاجم با تجربه لهستانی احتمالا بهترین شب خود در فصل جاری را سپری کرد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

به نقل از موندو؛ لواندوفسکی در مورد احتمال آقای گلی خود در فصل جاری لالیگا گفت:

ما بارسلونا هستیم و همیشه باید نزدیک به محوطه جریمه حریف بمانیم. بارسلونا همیشه با بازی هجومی و گل های زیادی شناخته می شود. آقای گلی؟ نمی دانم اما چراکه نه؟ اگر همه بازیکنان بهتر عمل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت تر می شود. حالا باید برای دیدارهای بعدی آماده شویم. 16 گل زده ام و فرصت دارم که به تعداد گل های خود اضافه کنم. در پایان فصل هستیم و همه تیم ها و بازیکنان سعی می کنند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ