Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:22:23 GMT

نوید بهره برداری از چندطرح ورزشی فارس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۵۹۷

نوید بهره برداری از چندطرح ورزشی فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح ورزشی در استان فارس با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

حیدرعلی کامیاب کلانتری افزود:وزیر ورزش و جوانان دهم بهمن سه طرح ورزشی در شهرستان خنج با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را افتتاح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های ورزشی زرین دشت افزود: با موافقت وزیر ورزش و جوانان ساخت استخر این شهرستان هم آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در زرین دشت، افتتاح ۲ سالن چند منظوره در بخش قره بلاغ و نوبندگان از توابع شهرستان فسا و دیدار با جوانان و ورزشکاران از برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان فسا است.

او اضافه کرد: در سفروزیر به شهرستان کازرون روز جمعه یازدهم بهمن ۲ سالن ورزشی در روستای کلانی و جان بزرگی این شهرستان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

کامیاب افزود: وزیر ورزش و جوان روز شنبه دوازدهم بهمن ماه در آخرین روز سفر خود در مراسم اختتامیه مسابقات جام خوشه چین (جشنواره ورزشی عشایر و روستاییان) شرکت می‌کند.

وی گفت: ورزشگاه پارس شیراز به ۱۲ گیت ورود و خروج الکترونیک تجهیز می‌شود تا این ورزشگاه برای میزبان فینال جام حذفی آماده شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهره برداری طرح ورزشی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود