Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس گفت: جسارت آمریکا در طرح قلابی قرن، نتیجه تفرقه کشورهای اسلامی است اما به زودی نتیجه این رفتارها را درک می‌کنند که طلیعه آن در قیام ملت عراق علیه آمریکا بود.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 8 بهمن) قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،گفت: در چند سال اخیر سیاست آمریکا، مقابله همه‌جانبه با ملت ایران بوده و یکی از اهداف خود را ایجاد یأس و جدایی بین ملت و بدبین نمودن مردم از مسئولان قرار داده است و آنقدر در این کار وقیحانه عمل می‌کند که حتی بعد از ترور شهید سلیمانی، رئیس‌جمهور آمریکا توئیت کرد که ملت ایران و عراق خوشحالی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت. این کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلاب است. متأسفانه مثل اینکه عده‌ای به هر بهانه می‌خواهند صفوف ملت را متفرق نمایند. امروز انقلابیِ واقعی فردی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری پیگیری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا برنامه بزرگ‌تری برای مسلمانان تدارک دیده است که در قالب طرح قلابی قرن، همه مسلمانان را تحقیر نماید؛ این جسارت نتیجه تفرقه کشورهای اسلامی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه تبهکاری را داده است اما به زودی نتیجه این رفتارها را درک می‌کنند و طلیعه آن در قیام ملت عراق علیه آمریکا بود. آمریکا به دست خود این حرکت را در همه کشورهای اسلامی فراگیر خواهد نمود.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی معامله قرن فلسطین اسرائیل مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی