Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@05:50:48 GMT

مسابقه «آدمک» در کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۶۵۷

مسابقه «آدمک» در کرج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همزمان با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مسابقه آدمک در کرج و به برگزار می‌شود و کسانی که بهترین آدمک از ترامپ، نتانیاهو، بولتن بسازند هدیه تعلق خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز ضمن اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است و پیش‌بینی لازم برای اینکه برنامه‌های امسال شکل و نمای این موضوع را داشته باشد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال طبق روال هرسال برنامه‌های مختلفی در دهه فجر اجرا خواهد شد؛ علاوه بر این، برنامه‌هایی هم در دستور کار قرار دارد که متمایز از سال‌های گذشته است
این مسئول ادامه داد: استقبال نمادین از حضرت امام در روز ۱۲ بهمن، رژه موتوری از میدان امام خمینی(ره) و میدان حصارک به سمت میدان سپاه، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد از جمله این برنامه‌هاست.
روحی یزدی تصریح کرد: همچنین در طول دهه فجر برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، تیراندازی، دارت و طناب‌کشی را خواهیم داشت، همچنین خیمه انقلاب در بقاع متبرکه استان برپا خواهد شد و غرفه‌های کودک، رسانه و ایستگاه انقلاب دایر می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: استان البرز در سینماهای ساویز، پرشین و هجرت میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهد بود و جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو هم برگزار می‌شود.
روحی یزدی گفت: در ایام دهه فجر، مستند آیت‌الله طالقانی و روایت زندگی وی از سیمای استان البرز پخش خواهد شد.
وی با بیان اینکه روز ۱۲ بهمن رأس ساعت ۱۵ مراسمی ویژه بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد جامع کرج برگزار خواهد شد گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت گام دوم انقلاب و مسابقه نقاشی و خطاطی با موضوع شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است.
روحی یزدی در پایان اعلام کرد: همزمان با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال مسابقه آدمک هم برگزار خواهد شد و به کسانی که بهترین آدمک از ترامپ، نتانیاهو، بولتون و ... بسازند هدیه تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهید سلیمانی راهپیمایی 22 بهمن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم