Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روزهای در پیش هم سالگرد پیروزی انقلاب و هم ایام تبلیغات انتخابات مجلس است، بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی از سیاه‌نمایی پرهیز کنیم.

علی لاریجانی در جلسه علنی امروز ( سه‌شنبه ۸ بهمن) مجلس شورای اسلامیدر نطق پیش از دستور جلسه علنی گفت: سالروز شهادت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س)  را به ملت عزیز و نمایندگان محترم تسلیت و تعزیت عرض می کنم؛ آن بزرگوار در خطبه عمیق خود که در واقع فریاد غربت بود با طرح موضوعات مهم توحیدی و اسرار دیانت مردم را ارشاد نمود؛ در فرازی فرمودخداوند اطاعت از عترت پیامبر  را برای نظام و هماهنگی ملت مقرر نمود، و امامت ما را امان از تفرقه و از پراکندگی ملت قرار داد و جهاد را عزت و سرافرازی برای اسلام قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران در انقلاب پیروزمندانه خویش تابلوی قیام خود را این اندیشه قرا داد پیشوایی و امامت پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان و احیای جهاد که این دو عامل ستون های مدرسه فاطمی است.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: شما تایید می کنید که مخصوصا در چند سال اخیر سیاست آمریکا مقابله همه جانبه با ملت ایران بوده است و یکی از  هدف های  خود را ایجاد یاس و اختلاف و جدایی بین ملت و بدبین نمودن مردم از مسئولان قرار داده و این مطلب را علنا اظهار می‌کند و آنقدر در این کار وقیحانه عمل می کند که حتی بعد ازترو شهید سلیمانی رییس جمهور آمریکا توئیت کرد که مردم عراق و ایران خوشحالی کردند گر چه بلافاصله هم ملت رشید عراق و ملت بزرگ ایران پاسخی دندان شکن به آنها دادند اما هدف آنها را ملاحظه کنید که دنبال افتراق مردم و ناامید کردن مردم نسبت به مسئولان خدوم است.

لاریجانی گفت: انقلاب اسلامی با پیشوای امام بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه هایی که امام از هر موضوع دیگری بیشتر آن را به کار برد وحدت در بین ملت و مسلمانان بود؛ این کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلاب است؛ متاسفانه عده ای به هر بهانه ای می خواهند صفوف ملت را متفرق کنند، امروز انقلابی واقعی کسی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری معظم در کشور پیگیری نماید تا قدرت ملت بر مکر دشمن فائق آید.

وی افزود: اگر به تحرکات آمریکا توجهی اجمالی شود ملاحظه می کنید که برنامه بزرگتری برای همه مسلمانان تدارک دیده است تا در قالب طرح قلابی قرن که اجزای آن را مطرح می کنند، همه مسلمانان را تحقیر کنند، اگر خوب دقت شود این جسارت نتیجه تفرقه بین کشورهای اسلامی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه این تبهکاری را داده است. آمریکایی های به زودی نتیجه این اقدام را درک می کنند و طلیعه آن را در قیام مردم بزرگ ملت عراق علیه آمریکا در زوهای اخیر بود؛ آمریکا با دست خود این حرکت را در همه کشورهای اسلامی فراگیر خواهند کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب ملت ایران  و نمایندگان گفت: روزهای در پیش هم سالگرد پیروزی انقلاب و هم ایام تبلیغات انتخابات مجلس است، بیایید همه با توجه به شرایط کشور و به خاطر عظمت انقلاب اسلامی از سیاه نمایی پرهیز کنیم، انقلاب اسلامی عامل عزت ملت ایران و باعث استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام بوده و است قدر آن را بدانیم

ادامه دارد...

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: ضروری است که شورائیان از اختلافات و دخالت دادن تفکرات سیاسی در کار شوراها پرهیز کنند.

حسین باهوش، ۱۱ اردیبهشت با حضور در جمع شوراهای اسلامی شهرستان گفت: امروزه عرصه، عرصه خدمتگزاری است، شوراهای اسلامی تنها نهادی هستند که بدون هیچ چشم داشتی و دریافت هزینه‌ای برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ شأنی بالاتر از خدمت کردن به مردم برای ما نیست، بیان کرد: از تمامی اعضای شوراهای اسلامی تقاضا داریم برای توسعه و آبادی شهرستان رشتخوار کمک کنند.

فرماندار رشتخوار تأکید کرد: شوراها نباید در محیط‌های شهر و روستا به صورتی عمل کنند که موجب ایجاد مشکلات شوند بلکه آنان باید مشکلات مردم را رفع و پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه شورائیان از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های ما از اعضای شورای اسلامی و دهیاران اجرا و پیگیری طرح نهضت ملی مسکن است که تاکنون این طرح بیش از ۲۹۱۱ نفر در شهرستان‌ متقاضی داشته است.

باهوش با اشاره به اینکه برای پیشرفت و توسعه شهرستان تاکنون زحمات بسیاری کشیده شده است، یادآور شد: در روستاهای براکوه، کت و سعادت‌آباد زمین‌های نهضت ملی مسکن تعیین و واگذار شده و در روستاهای فتح‌آباد، نوق، درریز، چاهشورک جنگل و تعدادی از روستاهای دیگر این طرح در دست اقدام است.

فرماندار رشتخوار همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه باند دوم محور رشتخوار اشاره و اذعان کرد: قطعه ۷ پروژه باند دوم از مسیرهای مختلفی پیگیری شده است و در جلسه‌ای که با معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان‌ استانی و شهرستانی در تهران برگزار شد قول پیگیری چندماهه اخذ شد و همچنان تا تحقق موضوع پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه همچنین قطعه ۹ این پروژه هم با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی از چند ماه آینده اتفاقات خوبی در شهرستان رشتخوار رقم خواهد خورد و با راه‌اندازی شرکت‌های فولادی شاهد این موضوع خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشتخوار، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی علاوه بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی داشته باشند، زیرا اگر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا کند به مراتب نارضایتی‌های مردمی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان به حل و فصل کردن مشکلات توسط شوراها در سطح روستا، داشتن رویکرد فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری بازی‌های بومی محلی در روستاهای دارای ظرفیت و ... تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی