Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون مجاهدت، ایثار و فداکاری مردم، هدایت‌گری حضرت امام خمینی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

او با تأکید بر اهمیت تبیین اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: این مهم در دستگاه تعلیم و تربیت استان با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه‌های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، افزود: امسال این برنامه‌ها با شعار «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» و با رویکرد تبیین گام دوم انقلاب و الگوگیری از سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

او با بیان این که زنگ انقلاب روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در سراسر استان نواخته خواهد شد عنوان کرد: مراسم نمادین زنگ انقلاب در دو بخش روستایی و شهری خواهد بود.

پورداود غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا را از جمله برنامه‌های دهه فجر ذکر و ابراز کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی و کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه مدارس، برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزی با موضوع انقلاب، اعزام راویان انقلاب و چهره‌های مشهور به مدارس جهت بیان خاطرات انقلاب، برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح مدارس، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی و برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های این ایام است.


او اجرای سرود همگانی دانش آموزی را از دیگر برنامه‌های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ذکر کرد و افزود: این برنامه مهم با شرکت هزار و ۳۵۷ دانش آموز در روز ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اجرای نمایش‌ها و سرود‌های دانش آموزی در مناطق ۱۹ گانه نیز از برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال است.

او برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مدارس را از برنامه‌های شاخص کارگروه فرهنگیان و دانش آموزی ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی خواند و افزود: این برنامه در شهرستان‌ها و مناطق اجرا خواهد شد.

پورداود با اشاره به برگزاری اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری و نوزدهمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر، بیان کرد: اجرای طرح یاری گران زندگی، برگزاری همایش فاطمیون و افتتاح میز نماد از دیگر برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

انتهای پیام/ ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری