Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه منچستریونایتد در نظر دارند مهاجم شیلیایی خود را که در حال حاضر به طور قرضی برای اینتر بازی می‌کنند را به اولدترافورد بازگردانند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکسیس سانچس که در تابستان اخیر پس از 18 ماه حضور در منچستریونایتد، از سوی این باشگاه انگلیسی یک ساله به اینتر قرض داده شد، شانس دیگری برای به اثبات رساندن توانایی‌هایش در جمع شیاطین سرخ خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی استار»، اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد نمی‌خواهد در پایان فصل جاری، این مهاجم شیلیایی را به باشگاه دیگری قرض بدهد و یا او را بفروشد. طبق این گزارش مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند به سانچس 31 ساله یک شانس دیگر در این تیم بدهند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال بارسلونا در ماه ژانویه 2018 بود که در جریان معاوضه با هنریک مخیتاریان از آرسنال به منچستریونایتد پیوست اما در این تیم نتوانست درخششی که در تیم‌های بارسلونا و آرسنال داشت را تکرار کند و در 45 بازی از رقابت‌های مختلف تنها 5 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.  

سانچس این فصل تنها در 7 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و مصدومیتی که او در ابتدای فصل جاری از ناحیه قوزک پا به آن دچار شد، سبب شد تا فرصت حضور در بازی‌های زیادی را از دست بدهد. در قرارداد سانچس با اینتر، بند قطعی کردن قرارداد وجود ندارد و منچستری‌ها می‌توانند در پایان فصل دوباره او را در اختیار داشته باشند.

کونته: از سانچس راضی‌ام اما هنوز جای پیشرفت دارد/ هنوز به سطح مورد نظر نرسیده‌ایم

گفته می‌شود باشگاه منچستریونایتد به اطلاع این مهاجم شیلیایی رسانده‌ که در پایان فصل جاری باید به اردوی پیش‌فصل شیاطین سرخ ملحق شود، این در حالی است که او تا پایان ماه ژوئن 2022 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط الکسیس سانچس اینترمیلان منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الکسیس سانچس اینترمیلان منچستریونایتد الکسیس سانچس اینترمیلان منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)