Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کاشان چهارمین پایتخت کتاب ایران است، اظهار داشت: دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان در اسفندماه سال جاری در دو بخش برگزار می‌شود.

وی بخش اول این جشنواره را مخصوص داوری کتاب‌های تالیفی و ترجمه با موضوعیت «بازی» دانست و ابراز داشت: در بخش دوم جشنواره که با عنوان «لی‌لی لی‌لی حوضک» برگزار می‌شود، نویسندگان و تصویرگران برگزیده از طریق فراخوان بعد از شرکت در کارگاه‌های آموزشی ده عنوان کتاب داستانی تصویری را با موضوع «بازی» تولید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اعطای سه جایزه به نفرات برگزیده در بخش اول جشنواره خبر داد و تصریح کرد: کلیه کتاب‌های داستانی و غیرداستانی که از سال ۱۳۹۰ تاکنون منتشر شده‌اند می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش دوم نیز با هدف حمایت از نویسندگان و تصویرگران جوان و ایجاد فرصت برای انتشار آثار برگزیدگان ترتیب داده شده است، خاطرنشان کرد: برگزیدگان بخش دوم جشنواره می‌توانند با حمایت جشنواره آثار خود را منتشر کنند.

نظافتی با بیان اینکه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در دو بخش اول و دوم تا ۲۲ بهمن سال ۹۸ است، اذعان داشت: لازم است نویسندگان در بخش دوم جشنواره که با عنوان «لی‌لی لی‌لی حوضک» برگزار می‌شود حداقل یک داستان کودک و حداکثر در ۱۰۰۰ کلمه برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تصویرگران علاقمند در بخش دوم جشنواره امسال لازم است حداقل یک تصویر همراه با توضیح ایده و یا داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، بیان داشت: از میان شرکت‌کنندگان در بخش دوم ۱۰ نفر که شامل پنج نویسنده و پنج تصویرگر می‌شود برای حضور در کارگاه کتاب تصویری جشنواره انتخاب می‌شوند.

کد خبر 4836540

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب کودک کتاب کودک و نوجوان جشنواره کتاب کودک بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد‌های باغ هنر در حوزه هنری کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در جشنواره «امید فردا» نوجوانان دانش آموز در بخش های سرود، تئاتر عروسکی، تئاتر صحنه ای، نقالی و قصه گویی، نمایش نامه‌خوانی به اجرا و رقابت می‌پردازند. 

در رویداد دیگر یعنی تصویر یک پایان نیز جمعی از هنرمندان و تصویرگران نوجوان با موضوع پیروزی فلسطین ، قدرت پوشالی اسرائیل و ایران مقتدر اثر تولید می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری دومین جشواره تئاتر خیابانی زاب در پیرانشهر
  • ۹۰ درصد کارهای اجرایی کارخانه کاغذ زاگرس انجام شده است
  • تولید ادبیات کودک و نوجوان با مشکل روبروست
  • رویداد‌های باغ هنر در حوزه هنری کودک و نوجوان
  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند