Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهناز یاری درباره برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: این اردو، چهارمین اردوی آماده سازی بود که ۲۳ بازیکن از باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: اردوی تدارکاتی به منزله آماده سازی جهت حضور در اولین بازی دوستانه در اسفند ماه برگزار شد که نسبتا خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از بازیکنان آسیب دیدگی دارند که این آسیب‌ها به دلیل فشار ناشی از بازی‌های لیگ است و این امر یکی از معضلات کادر فنی محسوب می ‌شود. در واقع بعد از بازی‌های پلی آف و از اردوی بعدی بازیکنان کاملا در اختیار کادر فنی هستند تا بتوانیم طبق برنامه ریزی هایی که پیش بینی کرده ایم، با یک روند مطلوب تمرینات آماده سازی خود را برای مسابقات آسیایی برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان بزرگسالان در پایان گفت: تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان در شرایط کارگروهی در حمله  و پاور پلی را در این اردو بیشتر برگزار کردیم.

کد خبر 4838300 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهناز یاری فوتسال بانوان تیم ملی فوتسال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا کاراته تیم فوتبال تراکتور کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

روز سه شنبه نیز با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان امروز به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم