Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مهدوی نیا مربی تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکانو در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین اردو تیم ملی پاراکانو در دریاچه آزادی در حال برگزاری است. در بخش بانوان شهلا بهروزی راد در کلاس kl۳ و سارا عبدالملکی در کلاس kl۱ و در بخش آقایان نادر عیوضی و مسعود قیصری در کلاس kl۳، اسلام جاهد در بخش kl۲ و امین آغنده در کلاس kl۱ حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی پاراکانو گفت: اسفند دوازدهمین مرحله اردو را برگزار می‌کنیم. ششم فروردین سال آتی مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند برگزار می‌شود. از ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد سال ۹۹ نیز برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک عازم آلمان می‌شویم. ۱۳ شهریور نیز مسابقات پارالمپیک برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی پاراکانو گفت: هدف ما این است که هم در مسابقات آسیایی و هم در رقابت‌های پارالمپیک نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!