Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش سرویس‌های بهداشتی شهر تهران ظرف دو سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی یزدانی در حاشیه برگزاری جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره کمبود سرویس‌های بهداشتی در پایتخت گفت: در زمان مراسم سردار سلیمانی شاهد حضور حجم زیادی از شهروندان در این مراسم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاعدتا باید امکانات فراتر از آنچه که در نظر گرفته شده بود، تأمین می‌شد. برای سال آینده برنامه‌های جدیدی به منظور افزایش سرانه سرویس‌های بهداشتی در پایتخت در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: مشاوری در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران در نظر گرفته شده و برنامه‌های تهیه شده از سوی این مشاور جزء اولویت‌های سال آینده ما خواهد بود.

یزدانی تأکید کرد: در برنامه تدوین شده تصمیم به افزایش سرانه سرویس‌های بهداشتی ظرف دو سال آینده گرفته شده به شکلی که در مجموع به جز محله‌ها در فضاهایی که شاهد کمبود سرویس‌های بهداشتی هستیم مجموع اقداماتی از سوی زیباسازی و شهرداری‌های مناطق در جهت افزایش سرانه سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه زیباسازی به عنوان سرمایه‌گذار و شهرداری‌های مناطق به عنوان اجرا کننده موظف هستند تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۷۳ دستگاه سرویس بهداشتی بسازند که با توجه به موقعیت این سرویس‌های بهداشتی می‌توانند به صورت پرتابل و یا ساختاری باشند، گفت: سرویس‌های بهداشتی جدید بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته خواهند شد و هم اکنون کار ساخت این سرویس‌های بهداشتی در پنج منطقه از جمله ۱۸، ۱۴ و ۹ آغاز شده است. همچنین بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است. سرویس‌های بهداشتی باید جانمایی مناسبی داشته باشند تا رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی مناطق از جمله بازار تهران به سرویس‌های بهداشتی بیشتری نیاز دارند، گفت: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با مساجد تنظیم شده تا بتوانیم از موقعیت سرویس‌های بهداشتی آن‌ها بعضا با درب جداگانه استفاده کنیم. این تفاهم‌نامه توسط شهرداری منطقه ۱۲ آماده و منعقد شده است.

یزدانی درباره ضرورت ارائه یک فوریت لایحه آیین‌نامه موضوع ماده ۷ مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و راهکارهای ارتقای کمی و کیفی تجهیزات و آموزش‌های شهروندی گفت: در تمام دنیا و در کشورهای پیشرفته تمهیداتی برای این موضوع در نظر گرفته شده است. در شهر تهران عده‌ای مالکان ساختمان‌های بلندمرتبه تمایل داشتند تا به سیستم آتش‌نشانی متصل شوند البته برای این موضوع اجباری وجود ندارد ولی پیش‌بینی می‌شود از این طرح استقبال خوبی صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران سرویس بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب گفت: پس از فعالیت سامانه بارشی، افت محسوس دمارا در استان همدان شاهد بودیم که با خروج این سامانه دمای هوای بیشتر نقاط استان روزانه بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

او افزود: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تأکید کرد: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر مناطق استان افزایش می‌یابد.

باقری شکیب تصریح کرد: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری