Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ معاون آموزش و پرورش لرستان از توزیع 383 بسته آموزشی توسط بنیاد علوی بین دانش‌آموزان لرستان، گفت: این بسته‌های آموزشی با هدف آماده کردن دانش‎آموزان مناطق محروم برای شرکت در کنکور سراسری بین دانش‎آموزان سال آخر دبیرستان توزیع شده‎ است.

نصرالله بازگیران، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان، در گفت‎وگو با ایکنا از لرستان، گفت: بنیاد علوی سازمانی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که پس‎از پیروزی انقلاب در حوزه‌های گوناگون نظیر امور اقتصادی، مشارکت‎های مردمی، بهداشت و سلامت، سرمایه انسانی و امور اجتماعی خدماتی جهت رفع محرومیت و استضعاف ارائه نموده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیاد علوی در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال‎زایی فعالیت‎های گسترده‌ای انجام داده تا با افزایش میزان درآمد هر خانواده در مناطق محروم سطح رفاه آن‎ها را افزایش دهد.

بازگیران با بیان این‎که دانش‎آموزان و دانشجویان سرمایه‎های بالقوه انسانی و نیروهای کارآینده کشورهستند، عنوان کرد: بنیاد علوی به‌منظور حمایت از این جوانان در مناطق محروم نسبت به انجام اموری نظیر حمایت تحصیلی و ساخت مدارس و مرکز آموزشی اقداماتی انجام داده ‎است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: در راستای طرح ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه‎یافته استان مؤسسه فرهنگی علوی که زیرنظر دفتر مقام معظم رهبری قرار دارد بسته‌های کمک آموزشی بین دانش‌آموزان لرستانی توزیع کرد.

وی با بیان این‎که این بسته‌های آموزشی بین دانش‎آموزان سال آخر دبیرستان توزیع شده‎ است، افزود: هدف اصلی این بسته‌های آموزشی آماده کردن دانش‎آموزان مناطق محروم برای شرکت در کنکور سراسری است که در این راستا 383 بسته آموزشی با ارزش بالغ‌بر هفت و نیم میلیارد ریال توزیع شده‎ است.

بازگیریان با بیان این‌که این بسته‌های آموزشی در بین ادارات آموزش و پرورش 14 منطقه و شهرستان توزیع شد، تصریح کرد: با اجرای این طرح تعداد دو هزار و 586 نفر از دانش‌آموزان پایه دوازدهم استان، تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی بازگیران معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان مناطق محروم دانش آموزان نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند

به گزارش همشهری آنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش‌تر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد، از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 846893 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند