Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری ۳۵۷ برنامه فرهنگی و آموزشی طی دهه فجر در استان خبر داد و گفت: طرح ملی لاله‌های روشن (یادواره ۴ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور) در ۴۴۵ مدرسه خراسان جنوبی اجرا و برگزار می‌شود. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی واقعی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال 357 عنوان برنامه شاخص آموزشی و فرهنگی در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2 هزار و 700 آموزشگاه استان طی دهه فجر برنامه‌های مناسبتی دارند گفت: زنگ گلبانگ انقلاب به مناسبت سالروز ورود امام به میهن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دانش آموزان و فرهنگیان برای نخستین بار در میدان امام مرکز استان نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه برای انتقال فرهنگ انقلاب نیاز به حضور پررنگ دانش آموزان است افزود: مراسم گلبانگ انقلاب با حضور 180 هزار دانش آموز در  2 هزار و 700 آموزشگاه استان برگزار می‌شود.

واقعی با بیان اینکه رسالتی که بر عهده داریم تبیین راه شهدا و نقش آنها در پیروزی انقلاب است تصریح کرد: خراسان جنوبی 94 شهید فرهنگی و 351 شهید دانش آموز تقدیم نظام کرده و طرح ملی لاله‌های روشن (یادواره 4 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور) در 445 مدرسه خراسان جنوبی اجرا و برگزار می‌شود.

یادواره شهدای دانش آموز با عنوان «لاله‌های روشن» در اصفهان برگزار می‌شودسمنان| یادواره شهدای دانش‌آموز در سرخه برگزار شدیادواره شهدای محله پیرمادر اردبیل برگزار می‌شود

وی ادامه داد: غباروربی مزار شهدا، اعزام 427 دانش آموز به راهیان نور، برگزاری مسابقات علمی، عترت، قرآن و آزمون تفسیر قرآن و مسابقات فرهنگی و هنری و حضور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی از جمله برنامه‌های دهه فجر استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی ساخت مدارس، خوابگاه و افتتاح مرکز مشاوره و چمن مصنوعی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه پوستر، دست ساخته‌ها و خلاقیت‌های دانش آموزان و فرهنگیان، برگزاری مرحله آموزشگاهی جشنواره دانایی و توانایی با شرکت بیش از 7 هزار و 500 نفر در استان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های اجتماعی و برگزاری سوگواره شب شعر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

واقعی اظهار داشت: آموزش و پرورش با تمام توان و با استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد جامعه دانش آموزی و فرهنگیان در راستای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب برای تبیین شعار انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت به گام دوم انقلاب پرداخته و بر نقش الگویی و تربیتی شهید سردار سلیمانی تاکید دارد.

انتهای پیام/256/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم