Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهاندیده روز سه‌شنبه در این‌باره اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

وی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های انقلاب، عرضه کالای اقساطی و خدمات به کارگران و عموم مردم توسط شرکت‌های تعاونی مصرف، رژه نمادین اتحادیه تاکسیرانی، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، عیادت از بیماران صعب العلاج تامین اجتماعی و حضور با شکوه کارگران و کارفرمایان، تعاونگران و سازمان بسیج کارگری در میعادگاه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کار استان، برگزاری جشنواره پیاده‌روی خانوادگی ویژه کارگران و خانواده‌های آنان، ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، محفل انس با قرآن، برگزاری جشن انقلاب در واحدهای کارگری آریا شیمی و پاکت پلیمر پرند زاهدان و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کمیته کارگری و کارآفرینی استان در این ایام است.
وی از کارگران به عنوان یکی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی در ایران یاد کرد و افزود: بی تردید کارگران از جمله اقشاری هستند که با حضور مستمر در راهپیمایی‌های ضد رژیم ستم شاهی همواره به فرامین و فرمایشات امام خمینی (ره) لبیک گفته و در کنار سایر اقشار جامعه، انقلاب شکوهمند اسلامی را در ایران رقم زدند.
جهاندیده تاکید کرد: به همین منظور سعی شده تا در اجرای برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی و حضور پررنگ جامعه هدف( کارگران، کارآفرینان و تعاونگران )بیش از پیش باشد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر سیستان و بلوچستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر