Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور درباره برگزاری آزمون اعزام معلمان به مدارس ایرانی خارج از کشور، اظهار کرد: امسال آزمون اعزامی نداریم.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته آزمون اعزامی برگزار شد و تعدادی از معلمان مشخص شدند و برخی نیز اعزام شدند اما هنوز تعدادی از معلمان در نوبت اعزام هستند و تا تعیین تکلیف این افراد آزمون اعزامی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با بیان اینکه ۳۵۰ نفر در نوبت اعزام قرار دارند، افزود: بخش اعظمی از این افراد معلم بوده و تعداد کمی هم نیروی اداری هستند.

وی در خصوص مطالبات معلمان اعزامی به خارج از کشور اظهار کرد: در ارتباط با معلمانی که در حال حاضر در خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند، ۷ ماه حقوق‌شان پرداخت شده است و فقط یک بدهی مربوط به سال ۹۷ داریم که بخشی را از طریق تأمین منابع ارزی جبران می‌کنیم تا بتوانیم بخش قابل توجهی از مطالبات آنها را تا پایان امسال پرداخت کنیم و بخشی را نیز از بودجه سال بعد پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره معلمانی که مأموریت آنها منقضی شده است و به ایران بازگشته‌اند، گفت: تعدادی از این افراد حقوق خود را نگرفته‌اند که شامل بخشی از حق مسکن و بخشی از فوق‌العاده شغل آنها بوده است که بخشی از این مطالبات را یک ماه پیش پرداخت کردیم و مبلغ دیگر نیز تا پایان سال پرداخت می‌کنیم و یک بخش آن هم از بودجه سال آینده پرداخت خواهد شد.

کد خبر 481057 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد