Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:54:04 GMT

پیروانی: برخی افراد به قطار پرسپولیس سنگ می‌زنند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۶۰۸

پیروانی: برخی افراد به قطار پرسپولیس سنگ می‌زنند

افشین پیروانی در مورد برد پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر و انتقاداتی که از سوی تیم تبریزی به پرسپولیس وارد شد، گفت: ابتدا بابت این پیروزی به همه اعضای پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ البته از برخی افراد گلایه‌ای هم دارم. پرسپولیس در چند سال گذشته قهرمان بوده و اگر قرار است اسمی از این تیم برده شود باید با احترام این کار صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سال‌ها می‌گفتند قهرمانی‌ها مهندسی شده است. در تیم ما مهندس و دکتر اینقدر زیاد است که شاید دوستان این را با نتایج فوتبالی اشتباه گرفته‌اند. هجمه‌های زیادی به ما وارد شده است. تراکتور تیم پر طرفدار و قابل احترامی است اما موضوع صحبت من پرسپولیس است که با برتری فنی مقابل حریفش به پیروزی رسید آن هم یک برتری قاطع.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ۲ گلی که در این دیدار به ثمر رساندیم حتی فراتر از فوتبال ایران بود. ما برد قاطعی به دست آوردیم. برخی حرف‌ها بیرون زمین زده می‌شود که این درست نیست.

وی در مورد انتقاداتی که به داوری این مسابقه مطرح می‌شود اضافه کرد: اگر موضوع داوری مطرح باشد باید بگویم که به اخطاری که علیرضا بیرانوند در این دیدار دریافت کرد اعتراض داریم. در مجموع داور عملکرد خوبی در این دیدار داشت اما شاید نباید به علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و شاید یک بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد اما ما فنی بازی با تراکتور را بردیم و پیروزی حق ما در این دیدار بود.

پیروانی گفت: امسال پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و هواداران خوبی داریم که ما را حمایت می‌کنند و عاشق تیم هستند. امسال هم با اقتدار قهرمان خواهیم شد؛ سایر تیم‌ها برای رده‌های بعدی تلاش کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ما تیمی هستیم که هفت قهرمانی در این مدت داشته‌ایم اما بازیکنان ما که در بین سایر تیم‌ها کمترین دریافتی را داشته اند، با دستان خالی کار را پیش بردند. از بلیت فروشی بدهی زیادی داریم. درآمد اسپانسر مصرف شده است. با این شرایط رفتار بازیکنان ما واقعا قابل احترام است. بازیکنان ما تا امروز خیلی منطقی و مودبانه گلایه‌هایشان را مطرح کردند.

وی تاکید کرد: اما منطقی نیست که هم مشکلات مالی ما را اذیت کند و هم در نتایجی که می‌گیریم حاشیه ایجاد شود.

پیروانی اضافه کرد: ما کدام گل مشکوک را زدیم؟ در بازی برابر تراکتور حریف تنها یک موقعیت داشت که آن را هم به تیر دروازه‌ ما زد. متاسفانه در حال حاضر چند تیم علیه پرسپولیس شده‌اند و تلاش می‌کنند تا اجازه قهرمانی را به این تیم ندهند. پرسپولیس قهرمان چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و مانند قطاری است که رو به جلو حرکت می‌کند اما به این قطار سنگ می‌زنند. تنها لفظی که برای پرسپولیس می‌توانید به کار ببرید «قهرمان» است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده اضافه کرد: تاکنون که این بازیکن محروم نشده و البته کاری هم نکرده که بخواهد محروم شود. در آن صحنه بازیکن ما توپ را گرفته و بازیکن حریف به سمت بازیکن ما می‌آید که توپ را بگیرد، آن وقت داور به شجاع اخطار می‌دهد. شجاع هیچ خطایی مرتکب نشده است و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خلیل‌زاده می‌تواند تیمش را در بازی برابر صنعت نفت آبادان همراهی کند، اضافه کرد:  به طور حتم او در این بازی ما را همراهی خواهد کرد. البته تا این لحظه که چیزی به ما ابلاغ نشده است. اگر اتفاقی افتاده بود که می‌شد با استناد به آن، او را محروم کرد، با صراحت به آن اشاره می‌کردم. البته نظر با کمیته انضباطی است که زحمت زیادی متقبل شده  و شرایط را به خوبی رصد می‌کند اما از نظر من که فوتبالی هستم، شجاع کاری نکرده که بخواهد محروم شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد زمان پرداختی به بازیکنان تیم تصریح کرد: صحبت های بازیکنان را به مدیریت باشگاه انتقال می‌دهم. بازیکنان گله‌مند هستند و حق هم دارند. آنها بازیکنان با شرافت و بزرگی هستند اما مطمئن باشید انصاری‌فرد هم به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل کند و دستش خالی است.

پیروانی گفت: هواداران باید کمک و حمایت کنند و از طرفی هرکسی به هر طریقی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. فوتبال می‌تواند شادی آور باشد و شادی را برای میلیون‌ها ایرانی رقم بزند. هنگامی که در هر بازی حدود ۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر می‌شوند و خیلی‌ها پای تلویزیون می‌نشینند و با یک برد شاد می‌شوند، می‌شود بیشتر روی این قضیه سرمایه‌گذاری کرد. همانطور که گفتم بازیکنان مشکل مالی و کمترین دریافتی را دارند و اکثریت از سال گذشته طلب دارند و این به تیم آسیب می‌زند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بخش زیادی از پول پرسپولیس توسط مدیریت قبلی مصرف شده است، گفت: بله حتی بودجه امسال نیز هزینه شده است و می‌شد بهتر باشگاه را مدیریت کرد. اتفاقی که در حال حاضر برای پرسپولیس افتاد قشنگ نبود. من به شخصه از بازیکنان ممنونم. همه با قدرت کار می‌کنند. برای بازی بعدی هم تمرین می‌کنند و با کادر جدید یحیی گل محمدی که جوان با تجربه، باسواد و بااخلاقی است، دست به دست هم می‌دهند تا موفقیت‌ها ادامه پیدا کند. من به عنوان نماینده هواداران در باشگاه پرسپولیس، تمام تلاشم را می‌کنم که به این تیم آسیب نرسد و مطمئن باشید این تیم در جام آسیایی و جام حذفی که برای هر ۲ مدعی است، تلاش می‌کند تا اتفاق بزرگی را رقم بزند.

 

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند افشین پیروانی سید جلال حسینی یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند افشین پیروانی سید جلال حسینی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند افشین پیروانی سید جلال حسینی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس