Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:55:24 GMT

طرح هادی ۲۴ روستای خراسان جنوبی افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۸۷۰

طرح هادی ۲۴ روستای خراسان جنوبی افتتاح می شود

علی اصغر آسمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال ۲۴ طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در استان به افتتاح می‌رسد.

وی بیان کرد: از این تعداد دو طرح در روستاهای خوسف، دو طرح در روستاهای درمیان، سه طرح در طبس، پنج طرح سربیشه، هفت طرح نهبندان، چهار طرح قاین و یک طرح در بشرویه به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی به اجرای طرح مسکن محرومین در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در روستاهای استان در دستور کار قرار گرفت.

آسمانی مقدم با بیان اینکه از این تعداد پنج هزار واحد سهم بنیاد مسکن است، عنوان داشت: تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد از این خانه‌ها تکمیل و طی مراسمی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسیده است.

افتتاح ۱۰۰۰ واحد طرح مسکن محرومین

وی همچنین از افتتاح هزار واحد مسکن محرومین در استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: میزان اعتبار مصوب این پروژه‌ها نیز بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی اضافه کرد: از این تعداد ۱۲۷ واحد در شهرستان سربیشه، ۱۰۰ واحد در طبس، ۴۳ واحد در فردوس، ۱۲۳ واحد در قاین، ۱۱۶ واحد در نهبندان، ۱۳۰ واحد در بیرجند، ۵۰ واحد بشرویه، ۸۰ واحد در خوسف، ۶۰ واحد در درمیان، ۸۰ واحد در زیرکوه و ۹۰ واحد نیز در شهرستان سرایان افتتاح می‌شود.

کد خبر 4838503

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه

سال گذشته به طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ چهار میلیون و ۲۶۶ هزار ریال به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

 

استاندار خراسان جنوبی عصر دیروز به روستای مهموئی رفت و با اعطای لوح سپاس از مردم این روستا تقدیر کرد.

قناعت در این مراسم با بیان اینکه روستای مهموئی، سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه است گفت: در شهرها و روستاهای خراسان جنوبی شاهد اقدامات مناسب مردم و پیشقدم و پیشرو بودن آنان در کمک به بازسازی عتبات عالیات هستیم.

 

وی از خراسان جنوبی به عنوان استانی با مردم متدین، انقلابی و پای کار برای بازسازی عتبات عالیات یاد کرد و افزود: ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین با مشارکت ۶ استان کشور از جمله خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، فارس و اصفهان در حال اجراست که دبیرخانه آن در استان خراسان جنوبی مستقر است.

 

استاندار به برخورداری و توانمندی اقتصادی و زیرساختی سایر استان‌ها نسبت به استان کم برخوردار خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: در زمینه کمک به ساخت و بازسازی عتبات عالیات، مردم خراسان جنوبی علیرغم کم‌ برخوداری اقتصادی و ضعف زیرساختی اما به واسطه غنای دینداری، بصیرت، تقوا و عشق و علاقه به اهل بیت‌ (ع)، جزو استان‌های برخوردار است.

وی با اشاره به جانفشانی مردم خراسان جنوبی برای اهل بیت (ع) ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور سرانه کمک برای بازسازی اعتاب مقدسه را ۱۲۵ هزار ریال اعلام کرده که مردم روستای مهموئی از این مرز گذشته و به سرانه چهار میلیون و ۲۶۶ هزار ریال رسیده‌اند که نشان می‌دهد این مردم بسیار فهیم و با بصیرت دینی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه