Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفدهم صادر شد که این رای به شرح زیر است: درباره تخلف انتسابی به باشگاه تراکتورسای تبریز مبنی بر استفاده از شعارهای موهن از سوی تماشاگران منتسب به داور و تیم مقابل ( پرسپولیس) از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به محتویات پرونده، گزارش داور مسابقه و نماینده فدراسیون و نیز نقض رای قبلی صادره این کمیته از سوی کمیته استیناف به لحاظ امضا نکردن ذیل رای توسط رییس و معاون وقت کمیته انضباطی، تخلف انتسابی به باشگاه مذکور محرز و مسلم تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس مستند به مواد ۸۵ و ۸۶ از مقررات انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

رای صادره ظرف مدت ۷ روز در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهی است و تجدید نظر خواهی مانع از اجرای حکم صادره خواهد بود.

در ضمن در رابطه با اجرای رای تعلیقی موضوع دادنامه شماره ۹۳ مورخ ۷ اردیبهشت ماه ۹۸ و با توجه به مفاد دادنامه شماره ۵۱ مورخ ۲۶ شهریورماه ۹۸ کمیته استیناف که اجرای محکومیت تعلیقی همچون اجرای سایر تنبیهات در حوزه عمل کمیته انضباطی قرار گرفته شده است، بر اساس بند ۴ ماده ۱۰۳ مقررات انضباطی پس از تعیین تکلیف، قطعیت این رای عمل خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کمیته انضباطی پرسپولیس تراکتور سازی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور