Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشور خدابنده‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اعمال فشار از سوی عده‌ای بر شورای نگهبان گفت: این گونه اقدامات هیچ تاثیری بر روند کاری این نهاد انقلابی ندارد و تا امروز به صورت مستقل عمل کرده است. شورای نگهبان نیاز به وقت بیشتری دارد؛ تا زمانی که قانون جامع انتخابات و دیگر اقدامات صورت نگیرد این هجمه‌ها وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان بیشتر منجر به پاسخگویی از سمت شورای نگهبان خواهد شد.

وی با تاکید بر فشار طیفی خاص بر شورای نگهبان گفت: رسانه های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب برعلیه نظارت استصوابی موضع می‌گیرند و انتخابات مجلس آینده را از اکنون تک حزبی و درون حزبی عنوان می‌‌کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با اشاره به پیشینه شورای نگهبان در انتخابات گذشته اظهار کرد: این نهاد تحت تاثیر فشارها قرار نگرفته و فیلتر‍‌های خوبی برای تعیین صلاحیت افراد مختلف قرار داده است.

خدابنده‌لو درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو خاطر نشان کرد: همه جریانات سیاسی باید به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توجه کنند. احتمال دارد مردم بر اثر فشارها، مشکلات معیشتی، بی تدبیری و ناکارآمدی دولت با صندوق رای قهر کنند. اما همه باید وحدت داشته باشند تا مشارکت سیاسی در ایران بالا رود. همچنین تحریم انتخابات و تحت تاثیر قرار دادن آن محکوم است افرادی عادت دارند دست به سیاه نمایی بزنند.

وی درباره انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال گفت: شاخص‌هایی اگر وجود داشته باشد قطعا مردم دل به جریان‌های سیاسی نمی‌دهند. نقطه ضعف برخی توجه نکردن به معیارها است.

انتهای پیام/

171 / 320 شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی رسانه‌های زنجیره‌ای نظارت استصوابی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی رسانه های زنجیره ای نظارت استصوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد