Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر سه شنبه به مناسبت چهلمین سال تأسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در دیدار با اعضای این اتحادیه در سالن اجتماعات مصلای با بیان اینکه اعضای دانش آموزان انجمن اسلامی سکان داران آینده نظام هستند، اظهار کرد: تکریم و تشویق دانش آموز، بستر ساز تربیت مسئولان دلسوز آینده و رصد سازی نظام آینده نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه افق‌های آینده کشور بسیار روشن و ملموس است، گفت: حاج «قاسم سلیمانی» با وجود اینکه برای نسل اول انقلاب است اما امروز جوانان و ملت‌های آزاده جهان به این شخص افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار تنها یکی از خروجی‌های پر افتخار نظام‌های انقلاب اسلامی است، افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بزرگ و دارای فضیلت‌های انسانی، معنوی و نظامی است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه امروز همه ارکان نظام‌جمهوری اسلامی ایران در راستای تربیت نیروهای سالم، قدرتمند و توانمند تلاش می‌کنند، تصریح کرد: دانش آموزان نقش آفرینان آینده ایران و جهان هستند و امروز کشور مملو از علم و ایمان است‌.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جوانان اهل شور و شعور، تعالی معنوی، دنبال حماسه‌های انسان ساز و مردان آینده تاریخ ایران اسلامی هستند، افزود: آینده به مدیرانی دلداده کشور نه فریب خورده خارج، دارای اراده قوی، دست پاک و مردانی عالم که مدیریت سیاسی و اجتماعی را درک کرده و جاه طلب نباشند، نیاز دارد.

وی با اشاره به مسئله نفوذی‌ها در پست‌های مدیریتی و بخش‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی و با بیان اینکه نفوذی‌های کشور در همه رده‌ها وجود دارند و عمده آسیب کشور از طریق نفوذی‌ها ایجاد می‌شود، افزود: نفوذی‌ها را شناسایی کنید و مانع ورود آنها در عرصه‌های گوناگون شوید.

کد خبر 4838520

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فلاحتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟

خلاصه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهش ۱۴۰۳ برگزار شد، به این شرح است:

- پیشرفت،‌ امنیت، سلامت، علم و تحقق همه ارزش‌های انسانی و اسلامی در کشور در گرو وجود نیروی انسانی مناسب است که این کار عظیم برعهده آموزش‌وپرورش است.

- ترمیم سند تحول با استفاده از نخبگان داخل و خارج آموزش‌وپرورش، باید مستمر ادامه یابد.

- توانمندسازی معیشتی و مادی معلمان همیشه مورد تأکید بوده و اکنون نیز هرچه ممکن است باید در این زمینه تلاش شود.

- معلم از نیروی معنوی و عشقی که در وجود هر انسانی به تعلیم و تربیت وجود دارد، استفاده کند و با بهره‌مندی از ملزومات، نیازها و تجربیات، شغل پرمرتبت معلم را قوام و استواری و استحکام دهد.

- نیت، روحیه، انگیزه و درک حقیقی از «معلمی»  لازمه پرورش نسل‌ نو است.

 - تقویت مراکز تربیت معلم لازمه دستیابی جامعه معلمین به سطح تراز است.

- دانشگاه فرهنگیان و دیگر مراکز تربیت معلم باید کاملاً تقویت شوند.

- صرف توجه معلم به مسائل پرورشی کافی نیست و باید مجموعه‌ای، متولی این مسئله بسیار مهم باشد.

- جلوگیری از ایجاد و شیوع آسیب‌های اجتماعی جزو توقعات از جوانان است.

- در خود مدارس آسیب‌های اجتماعی وجود نداشته باشد که این جزو وظایف معاونت پرورشی است.

- تبیین صحیح مسائل بنیادی کشور و نظام برای نوجوانان و جوانان، وظیفه دیگر معاونت پرورشی است.

- دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان باید از منطق و عقلانیت سیاست‌ها و رفتار نظام باخبر باشند و بدانند پشت شعارهای  «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیلِ» ملت چه منطقی نهفته است و چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست.

- ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش مهم است.

- در مدیریت‌های سطح بالا تا متوسط تأکید بر ثبات دارم تا بتوان برنامه‌ها و کارهای مهم را دنبال کرد.

- الگوسازی و معرفی نمونه‌های برتر معلمان ضروری و شوق‌آفرین است.

- معلم باید در کنار علم‌آموزی، انگیزه، همت، اعتماد به نفس و شوق به درس و کار هم به دانش‌آموز بدهد تا ظرفیت‌های درونی او شکوفا شود.

- «دادن نگاه ملی به دانش‌آموز» انتظار دیگر است، یعنی دانش‌آموز بداند که تحصیل و کلاس درس قطعه‌ای از حرکت عمومیِ پیشرفت و جزیی از ماشین عظیم پیش‌برنده کشور و نظام است.

- «امیدآفرینی» ، «تشویق دانش‌آموزان به فعالیت‌های اجتماعی» و همچنین «مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان»، توصیه‌های دیگر رهبر انقلاب به معلمان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد