Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:20:16 GMT

یاران هالک و اسکار، اولین برنده پلی آف آسیا

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۴۵۵۱

یاران هالک و اسکار، اولین برنده پلی آف آسیا

تیم شانگهای چین با برتری مقابل رقیب تایلندی خود راهی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز فوتبال آسیا بازی های حساسی را در دو منطقه غرب و شرق پیش رو دارد. 8 مسابقه در این قاره برای تکمیل گروه های لیگ قهرمانان برگزار می شود.

 

اولین بازی امروز در منطقه شرق و در کشور چین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم شانگهای SIPG و بوریرام تایلند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور چین بدون حضور تماشاگر انجام شد، با برتری قاطع تیم میزبان به پایان رسید.

 

شانگهای در این دیدار موفق شد با 3 گل حریف تایلندی خود را شکست دهد و از مرحله پلی آف به سلامت عبور کرده و راهی دور گروهی رقابت ها شود. شنگ لونگ، آرناتوویچ و هالک گل های شانگهای را به ثمر رساندند.

 

بدین ترتیب تیم سرخپوش چینی که از ستاره های خارجی مطرحی مثل هالک، اسکار، آرناتوویچ و اودیل اخمدوف بهره می برد، برای پنجمین دوره متوالی راهی لیگ قهرمانان شد. شانگهای امسال در گروه H با اف سی سیدنی استرالیا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و چونبوک موتورز کره جنوبی همگروه خواهد بود.

 

شانگهای بوریرام اسکار هالک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شانگهای بوریرام اسکار هالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا