Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حوزه هنری کودک و نوجوان، کتاب، لوازم التحریر و بسته های فرهنگی به کودکان و نوجوانان دانش آموز مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اهدا می کند.

«پیک دوستی» شامل کتاب و نوشت افزاری است که حوزه هنری کودک و نوجوان بنا به رسالت اجتماعی- فرهنگی خود و با هدف همراهی و هم نوایی با کودکان مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به این استان ارسال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، اقلام فرهنگی مانند کتاب، لوازم بازی و نوشت افزار تاب آوری اجتماعی را برای کودکان و نوجوان مناطق سیل زده افزایش می‌دهد لذا اهدای کتاب می تواند در خروج از بحران و بازیابی روحیه کودکان و نوجوانان بسیار مثمر ثمر باشد.

همچنین تلاش حوزه هنری کودک و نوجوان این است تا با مشارکت با دیگر سازمان ها و نهادها، نسبت به افزایش برنامه های مفرح و متنوع ویژه این گروه سنی خاص در راستای تحقق عدالت اجتماعی متمرکز شود.

گفتنی است طوطی نامه، مردی برای همیشه، سفر به آن سوی دریاها، قصه نامه کارد و استخوان، لحظه های ساکت پیاده رو، در دلم کبوتری است، من عروسک گلهانم و... تعدادی از کتاب های حوزه هنری کودک و نوجوان است که در طرح پیک دوستی به کودکان سیستان و بلوچستان اهدا می شود.

انتهای پیام/

347 / 347 حوزه هنری کودک و نوجوان سیل سیستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حوزه هنری کودک و نوجوان سیل سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی