Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@17:10:49 GMT

بیرانوند، ترابی و شجاع؛ خطر از دست دادن دربی!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۰۱۱

بیرانوند، ترابی و شجاع؛ خطر از دست دادن دربی!

از بین بازیکنان پرسپولیس، مهدی ترابی شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند در صورت گرفتن یک کارت زرد، از دیدار دربی محروم خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی پرسپولیس و تراکتور یکی از خشن ترین بازی های لیگ برتر بود که در جریان آن 7 بازیکن از پرسپولیس و 4 بازیکن از تراکتور کارت زرد گرفتند. باتوجه به اتفاقاتی که در این بازی رخ داد و کارت هایی که شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند دریافت کردند، این دو در آستانه محرومیت از دربی پایتخت قرار گرفتند و در صورتی که در بازی با صنعت نفت نیز با اخطار داور مواجه شوند، بازی حساس با استقلال را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که برخی رسانه ها، سیامک نعمتی را هم در آستانه محرومیت قلمداد کرده اند اما نعمتی 4 کارت دارد و از بازی شهرخودرو تاکنون اخطار نگرفته است. از لیست سه نفره در آستانه محرومیت، شجاع یک بار با گرفتن کارت زرد در بازی با ماشین سازی محروم شد و حالا باتوجه به دریافت شش کارت زرد، خشن ترین بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید.

 

در فصل جاری 17 بازیکن پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند که رکورد جالبی محسوب می‌شود. همچنین عبدی، احمدزاده و ربیع خواه کارت قرمزی های این فصل پرسپولیس هستند. همچنین در 17 بازی ابتدای فصل، پرسپولیسی ها 30 کارت زرد و 3 کارت قرمز گرفتند و میانگین دو کارت در هر بازی را دارند.

 

 

فهرست پرسپولیسی‌هایی که این فصل کارت زرد و قرمز گرفته‌اند:

سیدجلال حسینی: 2 کارت زرد (پارس جنوبی، تراکتور)
علیرضا بیرانوند: 3 کارت زرد (تراکتور، سپاهان، تراکتور)
سیامک نعمتی: 4 کارت زرد (تراکتور، استقلال، سپاهان، شهرخودرو)
شجاع خلیل زاده: 6 کارت زرد (صنعت نفت، سپاهان، شاهین، ماشین سازی، گل گهر، تراکتور)
مهدی ترابی: 3 کارت زرد (استقلال، پیکان، تراکتور)
فرشاد احمدزاده: یک کارت زرد (استقلال)
محمدحسین کنعانی زادگان: 2 کارت زرد (استقلال، سپاهان)
وحید امیری: یک کارت زرد (سپاهان)
بشار رسن: یک کارت زرد (سپاهان)
محمد نادری: یک کارت زرد (فولاد)
مهدی شیری: یک کارت زرد (نفت مسجدسلیمان)
احمد نوراللهی: یک کارت زرد (ذوب آهن)
محمد انصاری: یک کارت زرد (گل گهر)
مهدی عبدی: یک کارت زرد (گل گهر)
کمال کامیابی نیا: یک کارت زرد (تراکتور)
کریستین اوساگوآنا: یک کارت زرد (تراکتور)
علی علیپور: یک کارت زرد (تراکتور)

قرمز:

مهدی عبدی: پیکان
احمدزاده: شاهین
محسن ربیع خواه: نساجی

مهدی ترابی علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی ترابی علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"،  اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم.

ویدئو: 331645

اوسمار ادامه داد: همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند