Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:44:07 GMT

سامانه بارشی جدید آسمان لرستان را در برمی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۵۵۷۸

سامانه بارشی جدید آسمان لرستان را در برمی‌گیرد

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: جمعه شب و روز شنبه سامانه بارشی وارد  استان می‌شود که رگبار باران، برف، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را در پی دارد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در رابطه با وضعیت آب و هوای استان لرستان در ساعات و روزهای آینده اظهار داشت: با توجه به  نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز تا صبح روز پنجشنبه به‌تدریج شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت باد قابل ملاحظه‌ای در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی ایران 98/11/7|آغاز بارش برف و باران از روز جمعهبارش برف و باران در برخی محورهاعصر امروز بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

وی افزود: عصر روز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه تا صبح روز پنجشنبه علاوه بر ابرناکی برای نواحی از شمال غرب و جنوب شرق نیز بارش‌های پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان با بیان اینکه برای ظهر روز پنجشنبه تا عصر جمعه پدیده جوی خاصی در  لرستان مشاهده نمی‌شود عنوان کرد: جمعه شب و روز شنبه سامانه بارشی وارد  استان می‌شود که رگبار باران، برف، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید را در پی دارد.

انتهای پیام/642/ح

 

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، در ارتفاعات رشد ابر و بارش پراکنده باران خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی مترخواهد بود.

کد خبر 6096206

دیگر خبرها

  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات