Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان گفت: در مجموع ۳۲۱ واحد تاسیسات گردشگری در شهرستان رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

حسین میرزایی امروز در شورای اداری شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ هتل، دو هتل آپارتمان، ۱۱ مجتمع اقامتی، ۱۱ مهمانپذیر، ۱۲۱ خانه مسافر، دو مجتمع گردشگری، ۱۹ واحد بوم گردی فعال و ۱۱۵ سفره خانه در شهرستان رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه در مجموع ۳۲۱ واحد تاسیسات گردشگری با ظرفیت ۱۱۱۵ اتاق، ۲۶۲۰ تخت و ۳۵۱۹۶ صندلی در شهرستان رشت آماده پذیرایی هستند، افزود: طبق آخرین گزارش تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۷ مسافر وارد استان شده اند که از این تعداد ۱۱ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۵۷۹ نفر در شهرستان رشت اقامت داشته اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان دی ماه ۷۰۹ هزار و ۵۲۳ نفر از مرز آستارا وارد استان شده اند که در ماه جاری پس از سقوط هواپیمای اوکراینی ۳۴ درصد کاهش ورود مسافران خارجی را شاهد بوده ایم.

میرزایی با اشاره به ۸۷۰ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، گفت: در این بازدیدها ۳۸ واحد تذکر، ۲۶ مورد اخطار، ۱۲ واحد تشویق و ۲۴ واحد هم پلمب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسافران نوروزی گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شده است.   نوراله ادبی فیروزجائی افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

او با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقای میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌ه‌ای واحد ۳ بخار و لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بدون وقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.   نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی