Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:48:17 GMT

ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی از اهداف دشمن است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۳۳۸

ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی از اهداف دشمن است

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی شیعه و سنی را یکی از اهداف دشمن برای تضعیف جبهه مسلمین برشمرد و تاکید کرد: ما در حال حاضر باید تمام اختلافات را کنار بگذاریم و در عین اینکه به مذهب، زبان و اقلیم خود پایبند هستیم باید زیر پرچم ایران متحد و هم صدا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین گردهمایی مشترک خانواده‌های نیروهای مسلح استان، با بیان اینکه امیدوار کردن مردم به آینده، همان مقابله با تهاجم فرهنگی است، افزود: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی بین جوانان و مردم است، مسئولان وظیفه دارند مردم را به آینده امیدوار کنند.

وی با بیان این‌که امروز بنیان خانواده‌های ایرانی به صورت مداوم مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار دارد و کشور از مشکلات اقتصادی، سیاسی و نظامی به سلامت عبور می‌کند، افزود: در این میان جنگ نرم برای جامعه ما بسیار آسیب‌زاست، زیرا به صورت آرام و به تدریج در تمام شئون زندگی مارخنه می‌کند.

وی یکی دیگر از مصادیق تهاجم فرهنگی را مد و مدگرایی و ترویج مصرف مواد مخدر در بین جوانان و بخصوص بانوان دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ضرورت توجه به موضوع خانواده را یادآور شد و از والدین خواست ضمن کنترل مداوم فرزندان، ارتباط مستمر با مدیران و معلمان مدارس داشته باشند.

وی دوران ابتدایی مدارس را مهم ارزیابی کرد و گفت: سنین کودکی و اولین اتفاقات مثل کلاس اول ابتدایی در سازندگی شخصیت افراد بسیار تاثیرگذار است، لذا اگر افراد از سنین کودکی به درستی تربیت شوند در سنین بالاتر انسان هایی سالم و پایبند به اعتقادات دینی خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی بیت امام جمعه تبریز، وی افزود: رمز موفقیت و پایداری خانواده‌ها عشق و علاقه متقابل زوجین به یکدیگر است و باید عشق و علاقه قلبی به زبان نیز جاری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب که با محوریت مراسم بزرگداشت 291 امین سالروز تولد «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامدار ایرانی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: مراسمات بزرگداشت این عارف و شاعر شهیر ایرانی باید با محوریت وحدت و تقریب برنامه‌ ریزی و به خوبی اجرا شود.
 
به گفته وی؛ بهره‌ گیری از آموزه‌های دینی در همگرایی اقوام اهمیت بسیاری دارد، از نظرات و دیدگاه‌های علما و روحانیون به ویژه اهل سنت در مراسمات استفاده و بهره‌ برداری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان پرهیز از سلیقه ‌گرایی را ضروری دانست و گفت: با مدیریت و دوری از افراط و تفریط باید در راستای توسعه فرهنگ غنی اقوام ایرانی اسلامی گام برداشت.
 
وی افزود: لازم است در طراحی برنامه‌ ریزی مراسمات به آداب و رسوم برادران اهل سنت نیز توجه شود تا بستری برای سوءاستفاده معاندان و دشمنان برای ایجاد تفرقه قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند