Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به تجدید بعیت ۱۵۰ بسیجی با آرمان‌های امام راحل گفت: ۱۳۰ عنوان برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر در کاشان اجرا می‌شود. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ علیرضا شبانی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هر سال بسیجیان شهرستان کاشان به نمایندگی از بسیجیان کل کشور جهت میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب با حضور در مرقد مطهر امام راحل آیین غبارروبی و عطرافشانی را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آیین برای نوزدهمین سال متوالی انجام می‌شود، افزود: در سال جاری با توجه به تقارن با اولین سالگرد صدور بیانیه گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب 130 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در کاشان توسط ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه 14 حوزه مقاومت و برخی از پایگاه‌های شاخص این شهرستان وظیفه اجرای این برنامه‌ها را بر عهده دارند، ابراز داشت: روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بسیجیان تحت عنوان اجتماع فاطمیون واقع در میدان کمال‌الملک ویژه عزاداری شهادت این بانوی گرامی برگزار می‌شود.

شبانی‌زاده از برگزاری یادواره شهدای طلبه در کاشان خبر داد و گفت: این مراسم در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان برگزار می‌شود و سخنران ویژه این مراسم نیز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه در روز پنجشنبه 10 بهمن 150 بسیجی در قالب سه دستگاه اتوبوس به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: آیین عطرافشانی مرقد مطهر امام راحل با حضور بسیجیان کاشانی برگزار می‌شود و در روز شنبه 12 بهمن صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی در گلزار شهدای دارالسلام کاشان از ساعت هشت صبح برگزار می‌شود.

کانون‌های مساجد خراسان جنوبی دهه فجر 500 برنامه اجرا می‌کند34 واحد صنعتی گلستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسدکمیته بسیج ستاد دهه فجر آذربایجان غربی 110 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌کند

جانشین فرمانده سپاه کاشان از حضور بسیجیان این شهرستان در مراسم عزاداری بیت رهبر معظم انقلاب خبر داد و اذعان داشت: هیئت یاوران حضرت مهدی(عج) کاشان در روز پنجشنبه 15 دستگاه اتوبوس برای حضور بسیجیان در مراسم عزاداری بیت رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده است.

شبانی‌زاده با بیان اینکه تمامی پایگاه‌های بسیج ویژه تبیین ناگفته‌های انقلاب نشست‌های بصیرتی در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌کنند، تصریح کرد: روز یکشنبه قرارگاه‌های جهادی و خدماتی ناحیه مقاومت بسیج کاشان با حضور حاج حسین یکتا از ساعت 19:30 در سالن فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 10 قرارگاه جهادی و خدماتی شهرستان کاشان در حوزه‌های مختلف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند، تاکید کرد: 41 مدرسه از خواهران و برادران بسیجی تحت عنوان برنامه "فرمانده دلها" بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به گلزار شهدای کاشان اعزام و برای آنان از ناگفته‌های انقلاب سخن گفته و به شبهات آنان نیز پاسخ داده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کاشان از برگزاری همایش خواهران بسیجی تحت عنوان "جشن کوثر" خبر داد و افزود: مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و اولین سالگرد شهدای کاشانی مدافع وطن در روز چهارشنبه 23 بهمن برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: 20 بهمن نیز مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی توسط یکی از پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج کاشان با سخنرانی سردار رحیم صفوی، مشاور ارشد نظامی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/801/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم

مهدی محمدخانی مدیرعامل انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز گفت: این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با نزدیک به ۲۵۰ اثر حضور پیدا خواهد کرد که از این تعداد ۱۴ کتاب چاپ اولی داریم و از همین ۱۴ کتاب، تعداد ۵ اثر در ایام نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال بالای مخاطبان ۴۰ کتاب تجدید چاپ داریم که تلاش کردیم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

محمدخانی با بیان اینکه بخشی از کتاب های ما مرتبط با موضوع فلسطین و ضدصهیونیسم است تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع فلسطین و غزه، دو کتاب «کاپوچینو در رام‌الله» نوشته سعاد امیری و ترجمه لیلا حسینی و «جنگ بدون صلح» نوشته نصرت الله محمودزاده کتاب‌هایی هستند که تجدید چاپ شده و در ایام نمایشگاه برنامه های ویژه‌ای برای این دو کتاب خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در ایام نمایشگاه کتاب تهران تعداد ۱۰ جشن امضا برای ۱۰ کتاب انتشارات روایت فتح برگزار خواهیم کرد افزود: ۴ برنامه رونمایی و تبیین، یک برنامه رونمایی کتاب‌های صوتی ۷جلدی «زندگی»، افتتاحیه دوره دوم آموزشی محققین و نویسندگان با عنوان «دامون»، ویژه برنامه کتاب‌های شهدای فاطمیون در سالروز تاسیس لشگر فاطمیون در روز ۲۰ اردیبهشت از جمله برنامه های انتشارات روایت فتح در ایام نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات روایت فتح تصریح کرد: در ایام نمایشگاه کتاب غرفه انتشارات روایت فتح هر روز به یکی از شهدا اختصاص دارد که برای آن شهید و کتاب هایی که از آن شهید داریم برنامه های متنوعی از قبیل تخفیف ویژه، مسابقات مختلف تدارک دیدیم که انشاالله در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229634 برچسب‌ها کتابخوانی فلسطین

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود