Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان از اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در دهه‌فجر خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن گلشن‌زاده، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، هشتم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات سپاه این استان برگزار شد در تشریح برنامه‌های دهه‌فجر این مجموعه گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان و اجرای طرح ویزیت رایگان، اجرای برنامه‌های یادمان، مسابقه «به‌نشانی دوست» از برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا همزمان در تمام نقاط استان، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، حضور گسترده نیروهای مسلح در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

گلشن‌زاده با اشاره به برگزاری جشن‌های بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، یک جرعه اندیشه، راه‌اندازی کاروان انقلاب و حدیث ولایت، اجرای برنامه شکوه پیروزی و حضور مقتدرانه بسیجیان و نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های سپاه روح‌الله در دهه‌فجر است.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بیش از هزار عنوان برنامه توسط مجموعه سپاه استان در نقاط مختلف شهری و روستایی تدارک دیده شده است، اظهار کزد: در دهه مبارک فجر اعزام خانواده‌های معظم شهدا به سفر مشهد مقدس، اعزام دانش آموزان پسر استان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، اعزام تعدادی از بسیجیان به موزه عبرت در تهران، حضور پیشکسوتان و روایان در مدارس و بیان خاطرات جریان‌های پیروزی انقلاب، استقرار میزخدمت در مساجد با حضور مدیران استانی و شهرستانی در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

گلشن‌زاده اضافه کرد: شرکت بسیجیان در نماز جمعه، همایش طلاب و روحانیون، برگزاری مسابقه شعر آیینی انقلاب اسلامی با عنوان «کوثر ناب»، بهره‌برداری از تعداد قابل توجهی منزل مسکونی ویژه محرومان که در نتیجه سیلاب بهار امسال تخریب شدند و برگزاری اجلاسیه تجلیل از خادمان کنگره شهدای استان از دیگر برنامه‌های سپاه روح‌الله استان در دهه مبارک فجر است.

وی از اسلام ناب محمدی(ص)، عدالت محوری، دشمن‌ستیزی، ساده زیستی و مردم سالاری دینی به عنوان مهمترین ارکان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر رویکرد سپاه روح الله است؛ زیرا انقلاب اسلامی بر پایه مشارکت پرشور مردم و تبعیت از معمار کبیر انقلاب شکل گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ایکنا مرکزی سپاه روح الله دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد