Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول روابط عمومی هیات ژیمناستیک استان قزوین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تیم قزوین در سه گروه سنی در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

محمد بهرامی افزود: در گروه سنی ۹ تا ۱۰ سال امیرحسین پورمند، امیرحسین بیگی، سینا سیفی و امیرمحمد غلامی، در گروه سنی ۱۱ تا ۱۲ سال عرفان عبدلی، علیرضا فلاح شیخلری، حسین نوروزی و ابوالفضل مهر آرا و در گروه سنی ۱۳ تا ۱۴ سال یاسین نوری مقدم با حریفان به رقابت‌ خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی گفت: محرم تقی پور و مهدی علیزاده به عنوان مربی و محمدرضا زنگنه به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسوول ورزشی با اشاره به وضعیت این رشته در استان، گفت: ترامپولین در پنج شهرستان تاکستان، البرز، آبیک، آوج و قزوین فعال است و قهرمانانی نیز در این رشته به کشور معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به میزان آمادگی تیم اعزامی به رقابت‌های کشوری، افزود: کمیته ترامپولین هیات ژیمناستیک استان طی سال‌های اخیر، مسابقات باشگاهی و لیگ استانی را به صورت منظم برگزار کرده است تا بهترین ورزشکاران به مسابقات کشوری اعزام شوند و قطعا شاهد مدال آوری و افتخارآفرینی تیم اعزامی برای استان خواهیم بود.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است که نه تنها موجب تناسب اندام و کاهش وزن می‌شود بلکه تقویت سیستم لنفاوی و سمزدایی از بدن را نیز به دنبال دارد.

استان قزوین حدود پنج هزار بیمه شده در رشته ژیمناستیک دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان قزوین باشگاه های کشور رشته های ورزشی روابط عمومی کاهش وزن قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی