Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه گفت: «اگر بانوان جامعه اسلامی در زمینه‌های مختلف زندگی حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه کاهش پیدا می‌کند.»

سیدعلی مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه جوانان باید از ایام فاطمیه درس بگیرند، اظهار کرد: «عفت حضرت فاطمه(س) باید الگوی مرد و زن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه مادران و زنان جامعه اسلامی باید همیشه به حضرت زهرا(س) اقتدا کرده و ببینند که ایشان در زندگی خود چگونه همسری و چگونه مادر بودند، افزود: «زنان جامعه اسلامی باید کارهای حضرت زهرا (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) باید الگوی سیاسی و اجتماعی زنان ایرانی باشد، گفت: «جهان امروز با الگوپذیری اسلامی از حضرت فاطمه(س) می‌تواند حرکت به‌سوی سالم‌سازی جامعه و خانواده را طی کند.»

مجیدی عصمت و تقوی را از ویژگی‌های اصلی حضرت فاطمه(س) برشمرد و خاطرنشان کرد: «نتیجه عصمت، تقوا و پرهیزکاری حضرت زهرا(س)، شوهرداری و تربیت فرزندان صالح مانند قهرمانان کربلا بود که در این راه تا مرز شهادت پیش رفتند و سرانجام خود و فرزندان خود در این راه شهد شیرین شهادت را نوشیدند.»

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س)، آن بانوی بزرگ اسلام توانست در سخت‌ترین شرایط حجاب کامل خود را به معرض نمایش بگذارد و سپس خطبه‌های تاریخی در اسلام را قرائت فرمایند، اضافه کرد: «حضرت زهرا (س) الگوی نمونه زنان تاریخ بشریت است و زنان جامعه باید صفات، رفتار و منش این بانوی بزرگ را سرمشق زندگی خود قرار دهند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آستانه‌اشرفیه مطرح کرد: «فاطمه‌زهرا(س) در میان امت اسلامی تنها زنی است که دارای مقام عصمت بوده و به این‌ ترتیب علوم و آگاهی ایشان به عالم غیب که از علوم الهی سرچشمه می‌گیرد، وابسته است و حدودی بر آن متصور نیست و همه مسائل جهان را در همه دوران می‌دانست و از آنها با خبر بود.»

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) نمونه کامل یک زن مسلمان در همه اوصاف و کمالات اسلامی به‌ویژه در حجاب و عفاف بود، عنوان کرد: «حضرت فاطمه زهرا(س) مسائل سیاسی و اجتماعی را در مواقع حساس نادیده نمی‌گرفت.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: حضرت فاطمه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک

ملی‌پوش شمشیربازی فلوره زنان ایران از رسیدن به سهمیه المپیک پاریس بازماند.

به گزارش ایسنا، مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا به میزبانی امارات در حال برگزاری است. نماینده ایران در اسلحه فلوره زنان نتوانست سهمیه المپیک را به دست بیاورد. زهرا کارگر موفق نشد از مرحله گروهی وارد جدول حذفی شود از این رو وداع زودهنگامی با بازی‌های المپیک داشت.

او در مرحله گروهی چهار بازی‌اش را واگذار کرد و تنها یک پیروزی داشت. در اسلحه فلوره زنان ۱۴ شمشیرباز شرکت کردند و کارگر در رده دوازدهم قرار گرفت.

فرد قهرمان سهمیه المپیک پاریس را به دست می‌آورد.

شمشیربازی ایران تنها در سابر مردان موفق به گرفتن سهمیه المپیک شده است.

نتایج ملی‌پوش فلوره زنان ایران به شرح زیر است:

مرحله گروهی

زهرا کارگر صفر - سوفیا آکتایوا از قزاقستان ۵

زهرا کارگر صفر - کاتانتان از فیلیپین ۵

زهرا کارگر ۲ - آشیتا از هند ۵

زهرا کارگر ۵ سمیه البونان از بحرین ۳

زهرا کارگر ۲ - الیوسووا از ازبکستان ۵

زهرا کارگر ۳ - چایاناتفات از تایلند ۵

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه