Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیفی از فعالیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در ۳۰۰ مدرسه گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد لطیفی» امروز (سه‌شنبه، ۸بهمن) در دیدار فعالین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: امسال چهلمین سال تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با بیان اینکه این اتحادیه در چهل سال گذشته منشا خدمات ارزنده‌ای بود، گفت: اتحادیه یک اداره دولتی نیست بلکه یک هویت منسجم تشکیلاتی برخواسته از خودانگیختگی دانش‌آموزان بوده که با حضور آنان در مدارس نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

لطیفی تصریح کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شده است که بیش از 16 هزار نفر از آن‌ها عضو انجمن اسلامی بودند.

 

وی ادامه داد: تربیت حماسی، جنبش دانش آموزی و هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) و خیمه های معرفت و سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز در قالب طرح همکلاسی آسمانی و کنگره ها و یادواره های شهدای دانش آموز را در دستور کار خود دارد.

 

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان خاطرنشان کرد: اعضای این اتحادیه به‌صورت خودجوش و در تعامل با یکدیگر برنامه‌ریزی می‌کنند تا حافط اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس باشند و خودسازی و دیگرسازی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

لطیفی اظهارکرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گیلان در ۳۰۰ مدرسه استان مرکز فعالیت‌های فرهنگی، انقلابی و جهادی دانش آموزان نخبه استان است که در جهت رسالت والای اتحادیه یعنی نخبه‌یابی و نخبه‌پروری گام برداشته است.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما سامانه فهما دانش آموزان دفاع مقدس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان