Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:06:02 GMT

اختلاف صنعت نفت و اسکوچیچ بر سر غرامت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۲۶۰

اختلاف صنعت نفت و اسکوچیچ بر سر غرامت

دراگان اسکوچیچ، سرمربی صنعت نفت آبادان که دیگر قصد ادامه همکاری با صنعت نفت را ندارد، امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه آبادانی برگزار کرده است.

به گزارش مشرق، اسکوچیچ بعد از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد، هر چند که رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت روز گذشته اعلام کرد که باشگاه با جدایی دراگان مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی کروات امروز هم با مسئولان باشگاه نشستی برگزار کرد و به نظر می‌رسد باید جدایی او را از جمع آبادانی‌ها قطعی دانست.

براساس این گزارش، دراگان اسکوچیچ به مسئولان باشگاه صنعت نفت گفته است که به دلیل مشکل روحی و بیماری قلبی و همچنین برخی اتفاقات که اخیراً در ایران رخ داده است، قصد جدایی دارد و می‌خواهد در شرایط فعلی به کرواسی برگردد تا در کنار خانواده‌اش باشد.

مسئولان باشگاه صنعت نفت می‌خواهند از اسکوچیچ غرامت بگیرند تا برای آوردن مربی جدید چندان از لحاظ مالی ضرر نکنند. آنها تا به امروز 70 درصد از مبلغ قرارداد این مربی را پرداخت کرده‌اند و خواهان غرامت از او برای فسخ قرارداد هستند، ولی اسکوچیچ برای جدایی نمی‌خواهد پولی به این باشگاه بدهد. همین موضوع چالش‌هایی را برای فسخ قرارداد این مربی کروات با صنعت نفت ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ: سرمربی هیچ تیم ایرانی نمی‌شوم

از آبادان خبر می‌رسد که چهار مربی ایرانی و خارجی در فهرست گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ قرار دارند که البته در بین آنها یک مربی سرشناس ایرانی و همچنین پائولو سرجیو، سرمربی سابق صنعت نفت آبادان گزینه‌های اصلی هستند.

در صورت جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان، به نظر می‌رسد مسئولان نفت فرصت کافی برای انتخاب سرمربی بعدی را نخواهند داشت و احتمال دارد بهنام سراج به‌عنوان مربی موقت بازیکنان نفت را در دیدار برابر پرسپولیس هدایت کند. باید منتظر ماند و دید که سرنوشت اسکوچیچ و صنعت نفت به کجا خواهد رسید.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا اسکوچیچ غرامت صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم