Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد گفت: رویکرد بنیاد شهید در مناسبت‌های روز شهید، تخصصی و با محوریت شهدای ورزشکار مدافع حرم خواهد بود.

وی سال ۹۸ را به لحاظ اتفاقاتی که در جبهه مقاومت از جمله شهادت سردار سپهبد سلیمانی و یاران وی رخ داد، سالی ویژه در حوزه ایثار و شهادت خواند و اظهار داشت: برنامه‌های بنیاد برای بزرگداشت روز شهید توجه ویژه‌ای به شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست استقبال جامعه ورزش از شهدا را به مثابه قهرمانان ملی، بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: بسیاری از شهدای مدافع حرم در رشته‌های مختلف به ویژه رزمی به صورت حرفه‌ای اقدام به ورزش می‌کردند و بسیاری از ایشان نیز دارای عناوین قهرمانی بودند.

همچنین در ادامه نیز سردار آذرنوش رییس بسیج جامعه ورزشکاران و سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در خصوص برنامه‌های ویژه شهدا دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کردند.

در این نشست که با هدف برنامه‌ریزی جهت مراسم ملی روز شهید با محوریت ورزشکاران شهید مدافع حرم برگزار شد، مقرر شد ادامه برنامه‌ها در قالب کمیته اجرایی مشترک دنبال شود.

کد خبر 4838812

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم جبهه مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شهید شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران بارش برف محسن هاشمی مناطق سیل زده کشور محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی قوه قضاییه آلودگی هوا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد