Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@11:23:32 GMT

آغاز به کار همزمان ۳ نمایشگاه در شیراز

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۵۱۹

آغاز به کار همزمان ۳ نمایشگاه در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی، پوست، مو، زیبایی، صنایع سلولزی، شوینده‌ها و پاک کننده‌ها به همراه پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی عصر روز سه شنبه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس از حضور برترین تولیدکنندگان و فعالان داخلی و خارجی و ارائه جدیدترین دستاورد‌های روز دنیا و خدمات مرتبط با این عناوین نمایشگاهی خبر داد و گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تمام توان خود را به کار گرفته تا با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و معرفی آن‌ها به رونق تولید محصولات داخلی کمک کرده و زمینه مناسبی جهت انتقال تکنولوژی شرکت‌های معتبر خارجی به صنعتگران داخلی فراهم کند.

سید محمود موسوی گفت: ۷۵ شرکت از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولات خارجی با زمینه فعالیت تولید انواع مواد غذایی، ماشین آلات بسته بندی و تولید محصولات غذایی، ماشین‌های بخار، صنایع قوطی سازی و ... در بیست و دومین نمایشگاه صنایع غذایی شیراز حضور دارند و در سالن حافظ به مساحت ۶ هزار مترمربع به ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازند که البته ۳۰ درصد مشارکت کنندگان این بخش از استان فارس می‌باشند.

او ادامه داد: بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی که در سالن ملاصدرا شاهد حضور ۲۷ شرکت و برند فعال و برتر این حوزه است و مشارکت کنندگان آن که از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، اصفهان و نمایندگان محصولات خارجی این صنعت هستند به ارائه جدیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، محصولات سلولزی، شوینده‌ها و پاک کننده‌ها می‌پردازند.

موسوی بیان کرد: همزمان با این نمایشگاه‌ها پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی از روز دوشنبه هفتم بهمن ماه شروع به کار کرده است و در سه سالن بهار، نرگس و سرو به مساحت ۶ هزار مترمربع و با حضور ۹۲ مشارکت کننده از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، مرکزی، البرز، اصفهان، همدان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، یزد، قزوین، آذربایجان شرقی و کرمانشاه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس به همکاری و حمایت استانداری فارس، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، سازمان منابع طبیعی، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان فارس اشاره کرد و گفت: ۲۵ نفر از تجار و بازرگانان کشور‌های عراق و افغانستان و همچنین رئیس اتاق بازرگانی استان دیوانیه عراق از این نمایشگاه‌ها بازدید می‌کنند.

تمامی علاقه مندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه‌ها تا روز جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت

بدقولی هشت شرکت در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»