Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق باشگاه میلان به تمجید از روملو لوکاکو می پردازد.

طرفداری- فیورنتینا فردا (چهارشنبه) در چارچوب مسابقات کوپا ایتالیا باید به مصاف اینتر برود.

به گزارش گاتزتا، مهاجم سابق باشگاه میلان و وولورهمپتون و فعلی باشگاه فیورنتینا، به تمجید از روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی باشگاه اینتر پرداخته است. کوترونه در این رابطه می گوید:

لوکاکو مرا تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه به خاطر گل هایی که به ثمر رسانده است، او همیشه گل های زیادی به ثمر می رساند بلکه به دلیل تواضع و فروتنی که در کار کردن زیر نظر کونته و اینتر از خود نشان داده است. او روملو لوکاکو است، یک مهاجم شگفت انگیز! لوکاکو می توانست با نگرشی متفاوت به ایتالیا بیاید.

کوترونه از دوران حضور خود در وولورهمپتون می گوید:

من با شور و اشتیاق زیادی به ولورهمپتون رفتم. هواداران مرا دوست داشتند و مرا تشویق می کردند. از این ها گذشته، من بعد از اینکه چند دقیقه بازی کردم موفق به زدن 3 گل شدم. اما من سرمربی‌ای داشتم که ترجیح داد تا کسانی که به او وفادار هستند را به میدان بفرستد.

این مهاجم 22 ساله در آخرین تقابل خود با تیم اینتر در رقابت های کوپا ایتالیا، موفق به گلزنی در مقابل این تیم شد و موجب حذف اینتر از این رقابت ها شد. کوترونه درباره گل خود به اینتر می گوید:

در 27 دسامبر 2017، دربی میلان در کوپا ایتالیا، سوسو به من یک پاس فوق العاده داد و من موفق به گلزنی شدم و اینتر از رقابت ها کنار رفت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بارش جانوران یا حیوانات | raining animals، پدیده نادر در تغییرات آب وهوایی است که به‌طور علمی مورد آزمایش قرار نگرفته‌است، ولی تئوری‌هایی همچون انتقال ماهی و قورباغه توسط گردباد در مسافت طولانی و رهاسازی آن درهوا برای توجیه پدیده از طرف گروهی از دانشمندان داده شده‌است.

از موارد جدید این رخداد به بارش ماهی در طول یک ماه در ژاپن در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد. با این حال شواهد ساختگی بودن این اتفاق در ویدیوی یاسوج را تایید می‌کند. در صورتی که ماهی از آسمان فرود بیاید و همچنان زنده باشد، غیرممکن است و شواهد نشان می‌دهد این یک ویدیوی ساختگی باکیفیت است.

منبع: تابناک

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو