Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:44:13 GMT

تاریخچه لابراتوار چاپ عکس سهند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۵۹۷

تاریخچه لابراتوار چاپ عکس سهند

بیش از ربع قرن است که در این جویبار شناوریم و در هر لحظه‌اش همواره سعی بر این بوده که هنری بر هنرمان بیفزاییم و امین بر حقی باشیم بر آنچه ساخته‌ایم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لابراتوار سهند، اولین بار ۷ سال داشتم که پنهانی صندلی عکس پرسنلی آتلیه پدربزرگ را، به پشت دوربین فانوسی قرار دادم و برای لذت بردن از صدای دگلانشور (صدای چلیک) دوربین مقدس عکاسی با آن دوربینی که سالیان سال است صدایش را کسی نشیده سرگرم شدم و بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صدای چلیک دوربین برایم لذت‌بخش بود، در تاریکخانه‌ی نم‌دار و تاریک با آگراندیسمان، داروی ظهور، داروی ثبوت آشنا شدم؛ و وقتی ۱۰ ساله بودم معنی نور، رنگ، عکس و عکاسی را با چشم‌های خود می‌دیدم و درک می‌کردم که عکس چیست؟ عکاسی یعنی چی؟ چاپ عکس یعنی چی؟ چاپ شدن یک عکس را از ابتدا تا انتها می‌دیدم و لمس می‌کردم و می‌فهمیدم که چگونه یک عکس را می‌شود تیره یا روشن چاپ کرد و این برایم بینهایت لذت‌بخش بود. از آن روزگار قریب به ۳۰ سال می‌گذرد و در این ۳۰ سال لحظهای نشده که از چاپ کردن عکس و ظهور آن و دیدن عکسی که چاپ شده لذت نبرم، ما به کار خود علاقه داریم، عشق می ورزیم و با عشق لحظات زیبا و به یاد ماندنی را در قاب تصویر نقش می بندیم. ما به پاس اعتماد و اطمینان شما عکسها و لحظههایتان را جاودانه می‌کنیم.

بیش از ربع قرن است که در این جویبار شناوریم و در هر لحظه‌اش همواره سعی براین بوده که هنری بر هنرمان بیفزاییم و امینان برحقی باشیم بر آنچه ساخته‌ایم.

این واحد تولیدی و هنری، لابراتوار و گروه هنری سهند مفتخر است که دل بر این راه سپرده و خلاقیت خویش را در راستای این هنر نهفته در تاریخ به‌ کار برده است و به خود می‌بالد که در این راستا، در کنار بزرگان صنعت عکس و عکاسی گام برمی‌دارد و امید آن دارد که قدمی باشد در مسیر اعتلای هنر و صنعت عکاسی ایرانمان.

لابراتوار چاپ عکس سهند پیشرو در ارائه راهکارهای نوین در صنعت چاپ عکس، چاپ شاسی، چاپ تخته شاسی، چاپ عکس روی تخته شاسی، چاپ آلبوم دیجیتال، چاپ فتوبوک، چاپ آلبوم مجله‌ای، چاپ روی پلکسی، چاپ روی کنواس و تولید و صحافی آلبوم، تمام تلاش خود را بر آن داشته‌ایم تا بهترین کیفیت را برای هم‌وطنان داخل کشور به ارمغان بیاوریم. وارد کردن ماشین‌آلات و دستگاه‌های کاملاً اروپایی تحت لیسانس کشورهای سازنده اروپایی، استفاده از مواد و متریال درجه‌ یک (وارداتی)، کادر مجرب و دوره دیده در صنعت چاپ، مراحل و فرآیند کلی، دارای گرافیست‌های بسیار باتجربه و توانمند. همه این موارد را به این خاطر نزد هم جمع کردیم که بهترین باشیم و بهترین‌ها را به شما ارائه دهیم. مجموعه چاپ عکس سهند چندی پیش در صدد ایجاد چاپ آنلاین تخته شاسی برای تمام هم‌وطنان در سطح کشور برآمد و در راستای عملی کردن این هدف اقدام به ایجاد یک سایتِ چاپِ آنلاینِ تخته شاسی با نام تجاری عکس اَپ نمود. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این سایت پس از بارگذاری عکس‌های خود و اتمامِ مراحل چاپ در سایت به‌صورت مستقیم با کارشناسان ما در تماس باشید و آن‌ها را از ایده‌ها و سلایق خود آگاه کنید. پس از سپری شدن فرایندهای فوق، محصول شما به درب منزل یا محل کار شما تحویل می‌گردد. ارسال بسته می‌تواند در کمتر از یک روز بعد از ارسال فایل (کارهای عمده تا سه روز) زمان ببرد. 

همچنین برای استعلام قیمت چاپ تخته شاسی یا سایر محصولات می‌توانید به صفحه قیمت چاپ شاسی مراجعه کنید و از قیمت‌های ما باخبر شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از افتتاح بعضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و تعدادی از پروژه‌های روبنایی با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و شش عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 747122

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)