Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، « احمد طهرانی » روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه خمین افزود: این طرح ها با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری شدند.
وی اظهار داشت: ۷۹۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۳۱۰ میلیارد ریال در حوزه اقتصادی هزینه شده است.
فرماندار خمین ادامه داد: برای تکمیل این طرحها یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهرانی گفت: در مجموع برای طرح‌های آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تصریح کرد: بهره برداری از این طرحها یک‌هزار و ۱۳۰ فرصت شغلی در خمین فراهم می کند.
فرماندار خمین افزود: ۳۲۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی نظیر مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی، اردوهای زیارتی کارگاه های آموزشی جشن‌های مردمی همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.
طهرانی توضیح داد: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن همزمان با ورود امام خمینی(ره) به کشور از بیت تاریخی امام راحل در خمین آغاز می شود.
وی ، گلباران قبور شهدای خمین توسط استاندار مرکزی و اعضای شورای اداری، برگزاری نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه، گلباران بیت تاریخی امام (ره)، نواختن زنگ انقلاب، نشست شورای اداری مشترک استان مرکزی و خمین و دیدار استاندار با مردم روستای چارچشمه از توابع خمین را از برنامه های ۱۲ بهمن در این شهرستان بیان کرد.
فرماندار خمین تصریح کرد: چهار طرح با حضور استاندار مرکزی در این شهرستان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلو ولت در این شهرستان آغاز می شود.  
طهرانی محوریت برگزاری برنامه های دهه فجر در زادگاه امام خمینی(ره) را مساجد بیان کرد و ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه است چراکه فاصله بین مردم و مسوولان توطئه جدید دشمنان است.
وی گفت: با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور امسال در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان از تمام ابزار خود برای دلسردی مردم نسبت به نظام استفاده می کنند.
فرماندار خمین با اشاره به اینکه مردمی بودن شاخصه های مهم انقلاب است، تاکید کرد: ملت پرافتخار ایران همواره با حضور هوشیارانه در عرصه های مختلف سیاسی نقشه دشمنان را برهم زدند.
طهرانی ادامه داد: اصحاب رسانه برای ایجاد فضای همدلی در جامعه و برگزاری انتخاب پرشور و حضور گسترده مردم در انتخابات امسال رسالت سنگینی بر عهده دارند.
وی با اشاره به درگذشت « افسانه آروند» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: این بانوی خبرنگار شفافیت در انعکاس اخبار و رعایت اخلاق حرفه ای را در ۲ دهه فعالیت در این شهرستان سرلوحه کار خود قرار داد.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است. 
  
 
 

برچسب‌ها استان مرکزی افتتاح طرح خمین دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی افتتاح طرح خمین دهه فجر استان مرکزی افتتاح طرح خمین دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور